تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
کمیته آموزش‌وپرورش ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغ کرد؛

نقش‌ها و وظایف همکاران شاغل در مدارس سراسر کشور در برابر ویروس کرونا

News Image Lead

کمیته آموزش‌وپرورش ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با صدور بخشنامه‌ای نقش‌ها و وظایف همکاران شاغل در مدارس سراسر کشور را به ادارات کل استان‌ها ابلاغ کرد.

کد خبر: ۵۵۷۴۹
۱۴:۵۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
دیدارنیوز - به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با توجه به شرایط خاص کشور در مواجهه با بیماری کرونا و برای حفظ سلامت و ایمنی معلمین و همکاران پرتلاش وزارت آموزش‌وپرورش که همواره در شرایط سخت کشور با تکیه‌بر شایستگی‌های خویش، پیشگام بوده‌اند و در این برهه حساس کشور نیز با ایجاد نهضت ملی جهاد آموزشی، جلوه‌هایی زیبا از خلاقیت و نوآوری را در آموزش‌وپرورش دانش آموزان به منصه ظهور کشاندند و یک‌بار دیگر جایگاه خویش را در سبد تقاضای اجتماعی جامعه رفعت بخشیدند، کمیته آموزش‌وپرورش ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بخشنامه‌ای مبنی بر شرح وظایف و مسئولیت‌های همکاران شاغل در مدارس را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه به تفکیک به شرح وظایف مدیران و معاونان مدرسه، آموزگاران و دبیران، معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی یا مربی پرورشی، مربی بهداشت مدرسه، مشاور مدرسه، تشکل‌های دانش‌آموزی به‌ویژه سفیران سلامت و سرایداران و نیروهای خدماتی، پرداخته ‌شده است.

در این بخشنامه تأکید شده است که لازم است تمام همکاران مدرسه برای تحکیم، هماهنگی و یکپارچگی اقدامات در دست اجرا، متن کامل این بخشنامه مطالعه کنند.

بر اساس این بخشنامه؛ دستگاه‌های اجرایی موظف هستند؛

- دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تأمین امکانات بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و نظیر آن‌ها برای استفاده کارکنان خود اقدام کنند.

-ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان، نصب پیام‌ها و علائم هشداردهنده جهت آگاهی مراجعان برای تعامل مناسب با شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی در محیط اداری

-تمام مکاتبات اداری بین دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تابعه دستگاه‌ها باید از طریق شبکه دولت و اتوماسیون اداری انجام شود و از پذیرش اسناد و مدارک و مکاتبات اداری که به‌صورت فیزیکی و غیرالکترونیکی ارسال می‌شود خودداری شود.
همچنین تمام خدمات دستگاه‌های اجرایی به روش‌های زیر ارائه خواهد شد:
 
-ارائه خدمت به‌صورت الکترونیکی از طریق میز خدمت الکترونیکی، سامانه‌های الکترونیکی، برنامه‌های کاربردی دولت همراه و یا مراکز تماس

-ارائه خدمت از طریق پست به آدرس ذی‌نفعان

همچنین این بخشنامه، وظایف مدیران، معاونان آموزشی- پرورشی و تربیت‌بدنی، آموزگاران و دبیران، مربی بهداشت، مشاور مدرسه، تشکل‌های دانش‌آموزی به‌ویژه سفیران سلامت، سرایدار و نیروهای خدماتی را مشخص کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی