تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سازمان ملل: طرح اسرائیل برای نابودی خان‌الاحمر جنایت جنگی است

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی طرح اسرائیل برای نابودی روستای خان‌الاحمر را جنایت جنگی خواند.

کد خبر: ۵۵۷۴
۱۰:۱۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مایکل لینک، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی اعلام کرد، برنامه رژیم صهیونیستی برای تخریب روستای بادیه‌نشین خان‌الاحمر واقع در نزدیکی قدس اشغالی یک جنایت جنگی و نقض کنوانسیون چهارم ژنو است.

لینک در بیانیه‌ای گفت، روستای بادیه‌نشین که در ۱۵ کیلومتری شمال شرق قدس و در داخل منطقه "ج" کرانه باختری واقع شده و در توافق‌نامه اسلو هم مشخص شده، بارها از دریافت مجوز برای ساخت و ساز از سوی اسرائیل محروم شده است.

وی در ادامه گفت، در ماه میلادی جاری هم پس از آنکه دادگاه عالی اسرائیل درخواست‌های اهالی این روستا را رد کرد، این رژیم تجهیزات تخریب را به اطراف خان‌الاحمر منتقل کرد.

لینک یادآور شد، اهالی خان‌الاحمر جزو بادیه‌نشینانی هستند که نیروهای اشغال‌گر آنها را دهه ۵۰ میلادی از صحرای نقب بیرون کرده و در کرانه باختری اسکان دادند اما پس از ساخت دو شهرک در مرزهای کرانه باختری یعنی شهرک‌های "معالیه" و "کفار ادومیم" و منطقه صنعتی اسرائیل موسوم به "میشور ادومیم" بارها از سوی این رژیم تهدید به اخراج شده‌اند.

وی گفت، هدف اسرائیل از تخریب این روستا، ساخت راه‌هایی برای مرتبط کردن این شهرک‌ها به قدس اشغالی است.

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی افزود، تنها محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل هرگز به رویکرد شوم کنونی این رژیم در سرزمین اشغالی پایان نمی‌دهد.

وی ادامه داد، بسیاری از جوامع فلسطینی در منطقه "ج" مانند اهالی خان‌الاحمر در معرض خطر اخراج در آینده‌ای نزدیک هستند.

لینک از جامعه بین‌الملل خواست، مقامات قانونی و دیپلماتیک اسرائیل را ودار به برعهده گرفتن مسؤولیتشان در قبال اقدامات غیرقانونی خود بکند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی