تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اطلاعیه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اراک درخصوص چهارشنبه آخرسال

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک طی اطلاعیه‌ای در خصوص فرارسیدن چهارشنبه آخر سال، نسبت به ارتکاب برخی جرائم و برخورد قانونی با مرتکبین این اعمال، هشدار داد.

کد خبر: ۵۵۷۳۹
۱۴:۲۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

اطلاعیه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اراک درخصوص چهارشنبه آخرسال

دیدارنیوز ـ به نقل از دادگستری استان مرکزی، عباس قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب اراک با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی سلامت، صحت و عافیت برای همشهریان و هم استانی‌ها، عنوان کرد: نظر به احتمال برخی اقدامات در روز‌های پایانی سال (به ویژه شب آخرین چهارشنبه سال)، به جهت پیشگیری از وقوع جرم، حفظ حقوق عامه و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظم و امنیت جامعه، گزیده‌ای از مستندات قانونی در این رابطه اطلاع رسانی می‌شود.

 

براساس این گزارش طبق این اطلاعیه و قوانین مربوطه، خریداری، نگهداری، حمل، توزیع یا فروش مواد محترقه غیرمجاز به استناد بند‌های (پ) و (ث) وتبصره ماده ۱۲ قانون قاچاق اسلحه و مهمات منجر به مجازات حبس و جزای نقدی خواهد شد. همچنین هیاهو، جنجال و حرکات غیرمتعارف که منجر به اخلال در نظم و آسایش و آرامش عمومی شود، به استناد ماده ۶۱۹ قانون مجازات اسلامی منجر به مجازات حبس و شلاق خواهد شد.

 

تعرض یا ایجاد مزاحمت برای اطفال یا زنان در اماکن عمومی به استناد ماده ۶۱۹ قانون مجازات اسلامی منجر به مجازات حبس و شلاق خواهد شد و آتش زدن عمدی هر محل مسکونی و… به استناد ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی منجر به مجازات حبس است.

 

همچنین آتش زدن اموال منقول دیگران و تخریب عمدی اموال منقول یا غیرمنقول دیگران به وسیله مواد منفجره به استناد ماده ۶۷۸ قانون مجازات اسلامی منجر به مجازات حبس می‌شود و ایراد هرگونه صدمه بدنی اعم از عمدی، غیرعمد، شبه عمد و خطای محض منجر به پرداخت دیه یا حسب مورد قصاص خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی