تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

"ایوان" در وضعیت "قرمز"/ ترس و وحشت مردم از شیوع کرونا/ نگرانی از کمبود اقلام بهداشتی در شهرستان

با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان ایلام شهرستان ایوان در وضعیت قرمز قرار گرفته و تاکنون ۵ نفر از ۶ فوتی استان ایلام متعلق به این شهرستان بوده است.

کد خبر: ۵۵۶۱۰
۱۴:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ شهرستان ایوان با توجه به شیوع بیماری کرونا با کمبود اقلام و مواد ضد عفونی و نبود و عدم دسترسی مردم به وسایل بهداشتی مواجه است و مردم خودشان باید با ماندن در خانه از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.
 
وضعیت حاد و قرمز ایوان که بعد از شهر ایلام بیشترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس را به خود اختصاص داده، به طوری که از ۶ فوتی استان ۵ نفر آن‌ها متعلق به این شهرستان ۵۰ هزار نفری هستند.
 
مراجعه تعداد قابل توجه مردم به بیمارستان و مراکز درمانی، هشدار‌های ممتد ماشین‌های آژیردار در سطح شهر که مردم را به ماندن در منزل توصیه می‌کنند، مغازه‌های تعطیل شده و داروخانه‌های بدون ماسک و الکل مردم را نگران و وحشت زده کرده است.
 
علی برجی سرپرست بیمارستان امام رضا شهرستان ایوان در این‌باره گفت: با توجه به آلودگی شدید این بیمارستان بالاخص بخش‌های اورژانس و درمانگاه تخصصی و احتمال ابتلا به ویروس کرونا در صورت تجمع در مراکز فوق، مردم از مراجعات غیر ضرور به بیمارستان اکیداً خودداری کنند.
 
وی افزود: ضمناً افرادی که علائم بیماری شبیه سرماخوردگی مانند تب، بیحالی، سردرد، سرفه خشک و گلودرد مقاوم به درمان دارند قبل از مراجعه به بیمارستان می‌توانند جهت ویزیت و درمان رایگان از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به مرکز بهداشتی، درمانی شماره سه واقع درخیابان امام (ره) جنب پارک شهر (شبکه بهداشت قدیم) مراجعه کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی