تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دولت‌آبادی:فرشته تنگستانی از کشور خارج شده است

دادستان تهران توضیحاتی را درباره تشابه دو زن در پرونده نوسانات ارزی اخیر ارائه کرد و گفت: فرشته تنگستانی قبل از آغاز تحقیقات از کشور خارج شده اما خانمی که در ثبت سفارش سمت داشت هم‌اکنون در بازداشت است.

کد خبر: ۵۵۵۵
۱۴:۳۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه نشست خبری معاون اول قوه قضاییه که پیش از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده ناجا در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، در جواب به سوالی درباره اینکه آیا خانمی که در رابطه با ثبت سفارش خودرو بازداشت شده همان فردی است که از کشور خارج شده بود؟ گفت: آن خانمی که در مصاحبه‌های قبلی به آن اشاره کردم فرشته تنگستانی نام دارد که پرونده وی در تاریخ ۱۹ تیر ماه به دادستانی آمد.

وی ادامه داد: این خانم قبل از تشکیل پرونده از کشور خارج شده بود اما فردی که هم‌اکنون درباره آن صحبت می‌شود جرمش مربوط به ثبت سفارش خودرو است و در همین زمینه نیز سمت داشته است که یکی دو ماه قبل از این، از کار خود جدا شده بود.

دولت‌آبادی گفت: این خانم هم‌اکنون در بازداشت است و از کشور خارج نشده است.

وی درباره اینکه آیا فرشته تنگستانی هنگام خروج از کشور ممنوع‌الخروج نشده بود، گفت: زمانی که تحقیقات در مورد این خانم آغاز شد،‌ این فرد در کشور نبود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی