تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تعطیلی اصناف شامل مراکز توزیع مایحتاج ضروری نمی‌شود

مدیر روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد گفت: تعطیلی اصناف شامل مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی، میوه، سبزی، نانوایی، اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مردم نمی‌شود.

کد خبر: ۵۵۴۶۳
۱۲:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

تعطیلی اصناف شامل مراکز توزیع مایحتاج ضروری نمی‌شود

دیدارنیوز ـ در پی گلایه‌های مردمی در خصوصی تعطیلی برخی از اصناف و عدم عرضه مرغ گرم در برخی از مراکز عرضه مرغ و گوشت خبرنگار ایسنا این موضوع را از مسئولان مربوطه جویا شده است.

 

فرج‌الله رحمتی در خصوص تعطیلی اصناف شهرستان شهرکرد در پی شیوع کرونا ویروس، اظهار کرد: تعطیلی اصناف شامل مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی، میوه، سبزی، نانوایی، اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مردم نمی‌شود.

 

مدیر روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد عنوان کرد: مردم می‌توانند تعطیلی واحد‌های صنفی که وظیفه تأمین اقلام ضروری مردم را دارند به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند، بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.

 

در ادامه سام مردانی، معاون امور بهبودات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روزانه کشتار دام در کشتارگاه‌های استان در حال انجام است، اظهار کرد: هیچ‌گونه کمبودی از بابت مرغ و گوشت در استان وجود ندارد و روزانه مرغ کشتار شده در اختیار واحد‌های صنفی عرضه مرغ و گوشت قرار می‌گیرد.

 

مردانی بیان کرد: ۴۰۰ هزار مرغ آماده کشتار در مرغداری‌های استان موجود است که باتوجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال کشتار افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی