تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
منتخب بویراحمد و دنا در مجلس:

دولت توان مقابله با کرونا را ندارد، همه کمک کنند/ بزرگترین کمک، نرفتن به مسافرت در نوروز امسال است/ خانه امن‌ترین جا است

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه دولت توان مقابله با کرونا را ندارد، گفت: در شرایط امروز بزرگترین کمک، پرهیز از مسافرت است.

کد خبر: ۵۵۴۲۳
۱۱:۰۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

دولت توان مقابله با کرونا را ندارد، همه کمک کنند/ بزرگترین کمک، نرفتن به مسافرت در نوروز امسال است/ خانه امن‌ترین جا است

دیدارنیوز ـ مهدی روشنفکر منتخب مردم بویراحمد، دنا و مارگون در یازدهمین مجلس شورای اسلامی از کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی، بسیج اقشار و جمعیت جوانان عصر جدید انقلاب در شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید ماسک در این کارگاه‌ها قرار گرفت.

 

روشنفکر در حاشیه این بازدید به رسانه‌ها گفت: امروز مجاهدان عرصه بهداشت و سلامت یادآور، رزمندگان خط مقدم در جنگ تحمیلی هشت ساله هستند، ایثار، ازخودگذشتگی و جانفشانی مجاهدان عرصه بهداشت و سلامت درخط مقدم پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان ازخاطر ایران و ایرانی پاک نخواهد شد.

 

وی افزود: ایران به داشتن چنین فرزندانی افتخار می‌کند، تا زمانی که چنین روحیه‌های ایثارگری در بین جوانان انقلابی وجود دارد هیچ کس توان تقابل با ما را نخواهد داشت.

 

روشنفکر خاطرنشان کرد: برای دفع این بلایا نیازمند یک عزم ملی هستم، دولت به تنهایی توان مقابله ندارد، باید با بسیج عمومی همه ظرفیت‌های مردمی را فعال کنیم.

 

این استاد دانشگاه گفت: مردم باید با همه وجود توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا از انتشار ویروس جلوگیری شود، درگروه‌های آسیب پذیر درمان دشوار و در بعضی اوقات ناممکن است، پس پیشگیری تنها راه ماست، قطعا به لطف الهی و عنایت اهل بیت و حمایت مردم نجیب و شریف از این فرا بحران هم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

 

روشنفکر تاکید کرد: شکست دشمن در این جنگ بیولوژیک دور از دسترس نیست به شرطی که با وسواس و تعهد کامل، توصیه‌های حیاتی در باره پیشگیری‌های بهداشتی را عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه باید از هر سفر غیر ضروری اجتناب کرد، ادامه داد: بدون شک دولت با اختصاص سهمیه بنزین و تعطیلی چند روزه در فرصتی پس از کنترل این فرا بحران زمینه صله ارحام و دید وبازدید و تفریح مردم را فراهم می‌کند، امروز بزرگترین کمک مردم پرهیز از سفر‌های غیرضروری است.

 

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ توجیهی برای مسافرت‌های غیرضروری که سلامت یک شهر را به خطر بیندازد وجود ندارد. خانه امن‌ترین جا برای این روز‌های سخت است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی