تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
رئیس بیمارستان جلیل یاسوج:

احتمال فوت ۲ کرونایی در یاسوج/ با کمبود شدید تجهیزات پزشکی مواجه هستیم/ مردم همراهی نکنند شاهد مرگ‌های بیشتری خواهیم بود

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از بحرانی شدن وضعیت جسمی ۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان خبرداد و از مردم خواست مراقبت‌های بهداشتی و درمانی خود را دوچندان کنند.

کد خبر: ۵۵۳۳۵
۱۳:۴۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

احتمال فوت ۲ کرونایی در یاسوج/ با کمبود شدید تجهیزات پزشکی مواجه هستیم/ مردم همراهی نکنند شاهد مرگ‌های بیشتری خواهیم بود

دیدارنیوز ـ سعید جاودان سیرت گفت: متاسفانه شب گذشته تاکنون ۲ بیمار مبتلای به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج به مشکلات شدید تنفسی گرفتار شده که یکی از آنان اکنون در بخش آی. سی. یو و فرد دوم هم بطور کامل به " کپسول اکسیژن " وابسته شده است.
 
وی با اظهار تاسف از اینکه احتمال فوت این بیماران که هر ۲ نفر مَرد هستند هم خبرداد و خاطرنشان کرد: هر ۲ دارای سن بالایی بوده و تا حدودی بیماری زمینه‌ای از قبل هم داشته‌اند.
 
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: شرایط کنونی شرایط بحرانی و در صورت همکاری نکردن مردم بدون شک باید شاهد مرگ دیگر مبتلایان به کرونا در این بیمارستان باشیم.
 
جاودان سیرت با تاکید براینکه آمار‌های کنونی براساس روند موجود بطور حتم افزایشی خواهد بود، ادامه داد: تمام تلاش‌های درمانی در حال انجام بوده، اما بحرانی شدن شرایط یک واقعیت است.
 
پزشک متخصص بیماری‌های عفونی در پاسخ به این سوال که از لحاظ امکانات و تجهیزات با مشکل مواجه هستید؟ هم اظهارداشت: کمبود‌ها فراوان و متاسفانه همین الان پزشک اورژانس ما فاقد دستکش و ماسک است.
 
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: ما با کمبود دستکش، گاز‌های بهداشتی، ماسک و سایر تجهیزات اولیه پزشکی مواجه بوده و انتظار داریم وزارت بهداشت امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیار استان قرار دهد.
 
جاودان سیرت در بخش دیگری از دوگانگی در پاسخ آزمایش‌های ارسالی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبرداد و اظهار داشت: متاسفانه پاسخ برخی آمار‌های ارسال شده به این بیمارستان منفی در عین حالی که بیماری که در بیمارستان بستری شده تمامی علائم ویروس کرونا را دارد.
 
وی افزود: تا کنون ۱۰ بیمار مبتلای به ویروس کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج اکنون بستری هستند.
 
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ارسال ۲۴۰ نمونه ارسالی مشکوک به ویروس کرونا به آزمایشگاه مرکزی تهران خبرداد و یادآورشد: بطور حتم آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد آمار افزایشی خواهد بود.
 
جاودان سیرت تاکیدکرد اگر مردم همراهی نکنند بدون شک شاهد وقایع تلخ و بحرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
 
این پزشک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: تمام پزشکان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند، اما این تلاش‌ها بدون همراهی و همکاری مردم به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.
 
جاودان سیرت افزود: آمار کنونی مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون ۲۶ مورد بوده که یقین داریم این آمار‌ها افزایش پیدا می‌کند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی