تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در استان مرکزی؛

کرونا ترمز قطار‌ها را هم کشید

مدیرکل راه آهن استان مرکزی وضعیت حرکت قطار‌ها در این استان با توجه به شیوع کرونا را تشریح کرد.

کد خبر: ۵۵۳۳۰
۱۳:۳۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

کرونا ترمز قطار‌ها را هم کشید

دیدارنیوز ـ محمدرضا قربانی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیمی در میزان سفر‌ها از طریق قطار داشته است، افزود: تمامی قطار‌های اراک-مشهد تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ لغو شده است، با توجه به اینکه طبق آخرین آمار، برای قطار کرمانشاه به مشهد تاکنون تنها ۶۰ بلیط فروخته شده است، احتمال لغو این سفر در روز ۲۶ اسفندماه وجود دارد.
 
وی با تاکید بر اینکه راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز تابع سیاست‌های دولت در امر مقابله کروناست، افزود: تاکید مسئولان کشور و استان این است که سفر‌ها و نقل و انتقال مسافران به حداقل ممکن برسد و سعی مجموعه راه آهن نیز کاهش نقل و انتقال و تبعیت از این سیاست هاست و همین شرایط باعث شده است که امکان استرداد بلیط‌های پیش فروش شده وجود داشته باشد.
 
قربانی تصریح کرد: مسافرینی که قبل از تاریخ سوم اسفندماه ۹۸ نسبت به خرید بلیت قطار اقدام کردند و متقاضی کنسلی آن هستند، می‌توانند تا ۲۹ اسفندماه ۹۸ و حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از تاریخ حرکت قطار خود به مراکز مجاز فروش بلیت مراجعه و نسبت به دریافت بهای بلیت بدون کسر هزینه کنسلی اقدام کنند.
 
وی افزود: مسافرین می‌توانند همزمان با کنسلی بلیت خود بهای بلیت را از مرکز استرداد تحویل بگیرند، اگر احیانا مبلغ لازم در مرکز موجود نباشند، ضمن دریافت رسید می‌توانند از ۱۶ فروردین ماه تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ برای دریافت بهای بلیت خود مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی