تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چوپانی برای نجات یک گوسفند جانش را از دست داد

News Image Lead

پسر ۱۳ ساله‌ای که در روستای جمشیدآباد شهرستان بهار، چوپانی یک گله گوسفند به او سپرده شده بود جانش را برای نجات یک گوسفند از دست داد.

کد خبر: ۵۴۹۱
۰۹:۰۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ این نوجوان هنگامی که در صحرا در حال چرای گوسفندان بود متوجه شد یکی از آنها به آب بند یک سد خاکی نزدیک شده و با خطر غرق شدن روبه‌روست.بسرعت به طرفش دوید تا از سقوطش به آب جلوگیری کند اما خودش در آب بند با عمق 6 متر افتاد و غرق شد. چند ساعت پس از این حادثه روستاییان متوجه گله گوسفندان شدند که در دشت رها شده بودند و از چوپان اثری نبود. آنها جریان گم شدن این پسر نوجوان را به مأموران خبر دادند تا اینکه امدادگران متوجه کفش و کلاه و چوبدستی شناور این نوجوان روی آب شدند و پس از دو ساعت تلاش جسدش را از آب بند بیرون آوردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با اشاره به خطراتی که این گونه آب بندها به وجود می‌آورند از روستاییان خواست هنگام ایجاد استخر و منبع آب برای کشاورزی دور آنها حصار ایجاد کنند. وی همچنین از خانواده‌ها خواست از کودکان و نوجوانان برای چوپانی استفاده نکنند.

چوپان 22 ساله‌ای از اهالی روستای زین آباد شهرستان کبودرآهنگ نیز بر اثر افتادن در داخل آبگیر و ناتوانی در شنا، غرق شد و در 21 اردیبهشت امسال هم چوپان 21 ساله‌ای از اهالی شهرستان مهاجران برای نجات گوسفندش وارد یک گودال پر از آب شده بود که خودش غرق شد و بالاخره یک جوان 24 ساله نیز 19 تیرماه امسال در یک آبگیر واقع در روستای حصار قره باغی از توابع شهرستان بهار غرق شد.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی