تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

تولید۸۰هزار ژل ضدعفونی کننده در کهگیلویه و بویراحمد/ تولید روزانه ۱۲۰۰ لیتر الکل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۸۰ هزار ژل ضدعفونی کننده و تولید روزانه ۱۲۰۰ لیتر الکل در سطح این استان خبر داد.

کد خبر: ۵۴۴۶۷
۱۳:۱۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

تولید۸۰هزار ژل ضدعفونی کننده در کهگیلویه و بویراحمد/ تولید روزانه ۱۲۰۰ لیتر الکل

دیدارنیوز ـ سالار حسین پور افزود: همزمان با انتشار بیماری کرونا در سطح کشور با هماهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک واحد تولیدی الکل در شهرک صنعتی سرآبتاوه یاسوج که تقربیا نیمه فعال بود که کاملا فعال و راه اندازی شد.
 
وی اظهارکرد: مواد اولیه این واحد تامین شده و هم اکنون در واحد تولید الکل یاسوج روزانه حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ لیتر تولید می‌شود.
 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی "سینره" تمام خط تولید خود را به سمت تولید ژل بهداشتی و ضدعفونی کننده برده است. با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی الکل مورد نیاز این واحد تولیدی را از کارخانه تولید الکل یاسوج خریداری و در اختیار سینره قرار می‌گیرد.
 
حسین پور تصریح کرد: ۸۰ هزار بطری ژل بهداشتی و ضدعفونی کننده تولید شده و در سطح استان عرضه کرده ایم که از این میزان ۷۱ هزار ژل ۵۰۰ سی سی و ۹هزار ژل ۲۰۰سی سی بوده است.
 
وی با بیان اینکه توزیع این میزان ژل ضدعفونی تولید شده از روز هفتم اسفند ماه در استان شروع شده است، ادامه داد: الکل بهداشتی مورد نیاز مردم و دستگاه‌های اجرای در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت که با حواله کار توزیع را بین واحد‌های نیازمند و داروخانه‌ها انجام شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا چند روز آینده ضمن توزیع این کالا‌ها (الکل و ژل ضدعفونی کننده) در سطح استان برنامه داریم که بازار مواد ضدعفونی کننده استان را اشباع کنیم، در این زمینه اولویت با استان است و پس از پوشش استان امیدواریم بتوانیم به سایر استان‌های همجوار ارسال کنیم.
 
حسین پور تاکید کرد: برخی از همکاران ما جهت نظارت و بازرسی و راهنمایی در این واحد‌های تولیدی حضور دارند.
 
وی اظهارکرد: طی این مدت با انجام ۴۸ گشت مشترک حدود ۳ هزار مورد بازرسی در بازار اقلام پیشگیری از کرونا از جمله داروخانه ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم پزشکی میوه فروشی‌ها و نانوایی‌های استان صورت گرفته است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی در این مدت تصریح کرد: این بازرسی‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی استان صورت گرفت.
 
حسین پور بیان کرد: در این رابطه ۳۳ مورد پرونده برای متخلفان گرانفروش، لوازم بهداشتی و کالا‌های پیشگیری از کرونا و میوه فروشان به ارزش یک میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی