تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرانسه خواستار همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد

رئیس‌جمهوری فرانسه و مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه بر لزوم همکاری ایران با این آژانس تاکید کردند.

کد خبر: ۵۴۳۹۰
۰۸:۴۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از سایت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و رافائل گروسی، مدیر این آژانس روز سه‌شنبه در دیداری بر لزوم همکاری ایران با آژانس در خصوص شفاف‌سازی مسائل ایمنی باقی‌مانده و پایبندی به تعهدات توافق کردند.

در این دیدار که در پاریس رخ داد، گروسی به نقش مهم فرانسه در انعقاد توافق جامع هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهان اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، این دیدار در حالی رخ داده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران اجازه دسترسی به دو سایت هسته‌ای را نداده و به سوالات پیشین آژانس در خصوص فعالیت‌هایش پاسخ نداده است

در گزارش آژانس ذکر شده است که ایران اجازه دسترسی به دو مکان را به آژانس نداده و برای انجام گفت‌وگوهایی در خصوص شفاف‌سازی احتمال وجود مواد یا فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده، اقدام نکرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران می‌خواهد که فورا به همکاری با آژانس بپردازد و اجازه دسترسی به اماکن مورد نظر را صادر کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی