تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آذری: سکوت فدراسیون و وزارت مرا گیج کرده است

مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان این که فیفا از تیرماه سال جاری ایرادهایی را برای اساس‌نامه اتخاذ کرده است، گفت: فیفا ۵ ایراد مختلف را اعلام کرده است که باید اصلاح شود.

کد خبر: ۵۴۳۱۶
۱۲:۲۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سعید آذری درباره ایرادهای فیفا به اساس‌نامه فدراسیون فوتبال و به تعویق افتادن این انتخابات تا زمان بازنگری در اساس‌نامه  گفت:  من از این اساس‌نامه ۳۰ ایراد مختلف را گرفتم و همه را به صورت کتبی اعلام کردم. فیفا هم ۵ ایراد مختلف را مشخص و اعلام کرده باید اصلاح شود تا انتخابات برگزار شود.

او در واکنش به این سوال که در صورت لغو انتخابات، مجمع فدراسیون فوتبال به صورت عادی برگزار خواهد شد؟ گفت: نمی‌دانم. از کار فدراسیون فوتبال اطلاعی ندارم. در فدراسیون یکسری افراد هستند که با آن‌ها صحبت کردم و راه و چاه را گفتم. من عضوی از مجمع فدراسیون هستم و زبانم هم به اندازه حق و حقوق باشگاه‌ها دراز است. باید متوجه شوند که خارج از مجموعه فدراسیون فوتبال آدم‌های دلسوز زیاد هستند.

این عضو مجمع فدراسیون فوتبال تاکید کرد: واقعا از این که تنها این مشکلات را پیگیری کنم خسته شدم. من تنها مدیرعاملی هستم که از اساس‌نامه ایراد گرفتم و تنها کسی هستم که گفتم در دوبی و عربستان چه خبر است. من از بقیه همکاران می‌خواهم به میدان بیایند و امور فوتبال را پیگیری کنند. فوتبال برای ما است.

*اگر حواسم نبود، ایرادهای فیفا به اساس‌نامه فدراسیون افشا نمی‌شد

آذری در واکنش به این که برخی از پیشکسوتان خوزستان معتقدند او به جای پیگیری مسائلی مانند انتخابات فدراسیون فوتبال باید روی امور فولاد خوزستان متمرکز شود، خاطرنشان کرد: آیا این مسائل به من ربطی ندارد؟ من عضو مجمع هستم. اگر همه این فکر را کنند، فوتبال نابود می‌شود. اگر حواسم نبود، ایرادهای مختلف فیفا به اساس‌نامه که از تیرماه اعلام شده بود، به اطلاع کسی نمی‌رسید و افشاگری نمی‌شد.

وی ادامه داد: به کسانی که منتقد فعالیت‌های فراباشگاهی من هستند، بگویید اگر من بحث شکاری، محسن مسلمان و پیام صادقیان را پیگیری نکرده بودم، در این مملک کسی متوجه نمی‌شد که حق آموزش باشگاه‌ها وجود دارد. آذری باشگاهش را گرفت و فوتبال را اصلاح کردم. به قدری حواسم به باشگاهم است که الان از ۲۰ بازی ۳۳ امتیاز گرفتیم و توانستیم بهترین بازیکن‌ها را هم جذب کنیم.

آذری درباره سکوت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در موارد مختلف، گفت: من بارها گفتم که سکوت فدراسیون و وزارت ورزش من را به تفکر وا داشه و گیج شده‌ام.

* با ماسک و کلاه آهنی تمرین می‌کنیم

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به وضعیت نامشخص برگزاری مسابقات لیگ برتر نیز اظهار کرد: تمرینات ما پشت درهای بسته و با تمهیدات پزشکی و با ماسک و کلاه آهنی ادامه دارد (به شوخی).هنوز بازه تعطیلات اعلام نشده است.

او درباره دفاع از محرومیت دو پنجره‌ای تیمش از فصل نقل و انتقالات گفت: ما یک لایجه جدید برای کمیته استیناف نوشتیم و در کمیته استیناف از حق خودمان دفاع کردیم. قاعدتا این لایحه باید برای تبرئه ما کافی باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی