تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ترکمن: حذف «فوق‌العاده ویژه» از پاداش پایان خدمت بازنشستگان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره مصوبه اخیر دولت مبنی بر حذف فوق‌العاده شغل از پاداش پایان خدمت بازنشستگان ارائه کرد و گفت: این مصوبه از امسال اجرا می‌شود.

کد خبر: ۵۴۳۱
۱۰:۳۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی الهیار ترکمن درباره علت حذف فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی اظهار کرد: حذف فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت جزو مصوبات دیوان محاسبات است که دولت به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرده است.

وی افزود: تا زمانی که شخص شاغل است و حقوق دریافت می‌کند فوق‌العاده را در حقوقش را دارد. اما پس از فراغت از شغل از حالت مستمر خارج شده و در محاسبه پاداش پایان خدمت لحاظ نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اجرای این مصوبه گفت: این مصوبه عطف به‌ماسبق نمی‌شود و از امسال به اجرا در می‌آید. تاریخ اجرا را هنوز به طور قطعی اعلام نکردند و ممکن است نیمه دوم سال باشد.

الهیار در پاسخ به اینکه با حذف فوق‌العاده ویژه چه میزان از دریافتی پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته کاسته خواهد شد؟ گفت: بستگی به درصدی دارد که به دستگاه‌ها ابلاغ شده است. فوق‌العاده از حدود ۲۵ درصد تا ۵۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی متفاوت است و در آموزش و پرورش ۳۲ درصد است. این درصد در فرمولی قرار گرفته و محاسبه می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
اللهم العن الظالمین
ناشناس
|
France
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
آیا این مصوبه شامل کسانی که در شهریور بازنشسته میشوند هم میشود اجرای آن چه زمانی است؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی