تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ذوالقدر: با تصویب لایحه حمایت از کودکان خشونت علیه آن‌ها کاهش می‌یابد

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان موجب کاهش انواع خشونت، آسیب و جنایت علیه کودکان خواهد شد.

کد خبر: ۵۴۱۰
۰۸:۴۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سیده فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان که از مجلس نهم مطرح بود در اردیبهشت ماه در کمیسیون قضایی به تصویب رسید و به صحن علنی مجلس ارجاع شد اما با توجه به اینکه تعداد طرح‌ها و لوایح در دستور کار مجلس زیاد بود جمعی از نمایندگان تقاضا کرده بودند که این لایحه با قید فوریت بررسی شود که خوشبختانه با رسیدگی فوریتی آن در جلسه علنی روز گذشته مجلس موافقت شد.

ذوالقدر با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور در زمینه حقوق کودکان، اظهار کرد: امیدواریم هر چه سریعتر کلیات و جزئیات این لایحه به تصویب مجلس برسد چرا که می‌تواند در کاهش انواع خشونت، آسیب و جنایت علیه کودکان موثر باشد.

به گفته نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، این لایحه در هفته جاری یا حداکثر هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی