تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

فوت عابر پیاده بر اثر بی‌احتیاطی راننده خودرو ال ۹۰

روز گذشته در بزرگراه همت شاهد برخورد یک دستگاه سواری ال ۹۰ با عابر پیاده بودیم که بر اثر آن عابر پیاده در دم فوت کرد.

کد خبر: ۵۳۹۹
۱۳:۵۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در بزرگراه همت و در  محدوده جنت آباد یک دستگاه خودرو سواری ال 90 به دلیل عدم توجه به جلو با یک عابر در حال عبور از خیابان تصادف می کند و عابر پیاده در دم فوت می کند.  

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آمده است:  برابر ماده 180 آیین نامه راهنمایی و رانندگی در هر حال می بایستی راننده توجه کافی به جلوی وسیله نقلیه داشته باشد و مواردی که باعث حواس پرتی و تصادف می شود، شامل استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشین خودرو خوردن و آشامیدن و مواردی مانند آن است؛ لذا به رانندگان توصیه می کنیم از انجام این گونه کارها خودداری نمایند. استفاده از تلفن همراه می تواند باعث عدم توجه کافی راننده به جلوی وسیله نقلیه شده و احتمال تصادف را افزایش دهد.

همچنین این مرکز اعلام کرد: برابر جدول جرایم تخلفات، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی به میزان یک میلیون ریال شامل اعمال مقررات می شود و اگر در سرعت بالای 60 کیلومتر باشد، شامل 3 نمره منفی برای راننده وسایل نقلیه می شود؛ لذا توصیه اکید راهور به رانندگان عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی