تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر:

برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان بوشهر به تعویق افتاد

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: آئین برگزاری اولین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر با تصمیم ستاد مدیریت بحران لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کد خبر: ۵۳۵۱۳
۱۳:۵۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات استان بوشهر به تعویق افتاد

دیدارنیوز ـ مازیار هوشمند اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیشگیری و مقابله با این بیماری، بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصویب آن در جلسه مشترک شورای اطلاع‌رسانی و مدیریت بحران، برگزاری کلیه نمایشگاه‌ها، مراسم‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.
 
وی تصریح کرد: درخواست دانشگاه علوم پزشکی و تصمیم استان اقدامی درست و معقول برای پیشگیری بهتر از این بیماری است.
 
هوشمند اضافه کرد: خانه مطبوعات استان بوشهر برای کمک به انتشار و اطلاع‌رسانی بهتر توصیه‌ها و هشدارهای لازم دانشگاه علوم پزشکی در خصوص این بیماری و راه‌های مبارزه و پیشگیری از آن، همکاری‌های دیگر که لازم است رسانه‌های استان انجام دهند، آمادگی خود را اعلام می‌دارد.
 
وی گفت: برای تعیین تاریخ برگزاری اختتامیه جشنواره منتظر مجوز و اعلام شرایط مناسب از سوی دانشگاه علوم پزشکی می‌مانیم، ولی پیش‌بینی ما این است ان‌شاءالله تا اواخر فروردین ۹۹ این آئین برگزار شود.
 
رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر با اشاره به رسالت رسانه‌ها در کمک به نظام سلامت کشور، افزود: مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در آگاهی‌بخشی به جامعه پیرامون خطرات احتمالی بروز این ویروس خطرناک در استان، بیش‌ترین همکاری را با متولیان این امر در استان داشته و این همکاری و همراهی تداوم و ادامه خواهد داشت.
 
مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: نقش مؤثر رسانه‌های استان بوشهر در کمک به پیشگیری و اشاعه هشدارها و توصیه‌های لازم بهداشتی، پزشکی و درمانی در مبارزه با کرونا در استان، قابل‌تقدیر و تحسین است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی