تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آلودگی هوای اصفهان موقتی است

کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: آلودگی هوای اصفهان در دو روز گذشته ناشی از کانون‌های گرد و غبار مناطق اطراف بوده که به صورت موقت است و تا آخر امروز رفع خواهد.

کد خبر: ۵۲۲۹۹
۱۴:۵۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

آلودگی هوای اصفهان موقتی است

دیدارنیوز ـ محمود مزارع در رابطه با آلودگی هوای اصفهان، اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی و گزارش امروز، علت بالا رفتن شاخص آلودگی هوا در اصفهان، وزش باد‌های شرقی از شمال شرق استان، یعنی مناطق اردستان و نایین بوده، همچنین وزش باد از جنوب استان سمنان گرد و غبار را به اصفهان آورده است.
 
وی آلودگی هوای امروز (یکشنبه ۲۷ بهمن) را تنها تا بعدازظهر پایدار اعلام و خاطر نشان کرد که شاخص آلودگی از این زمان به تدریج کاهش خواهد یافت و در نتیجه پیش بینی شده که فردا (دوشنبه) در اصفهان هوای خوبی را شاهد باشیم.
 
میانگین کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه‌های پایش دائم، برحسب شاخص کیفیت هوا (AQI)، در ۲۴ ساعت منتهی به ۷ صبح امروز، ۱۵۸ بود. همچنین شاخص کیفیت هوا در میدان احمدآباد ۱۶۰، خیابان دانشگاه ۱۵۴، خیابان پروین ۱۵۸، خیابان رودکی ۱۵۷، خیابان استانداری ۱۵۵ و بزرگراه خرازی ۱۶۰ بود که ناسالم برای عموم بود. شاخص کیفیت هوا تا ساعت ۱۴ امروز نیز ۱۳۵ و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
 
شاخص کیفیت هوا در سجزی ۱۵۲، شاهین شهر ۱۴۶، مبارکه ۹۵، نجف آباد ۸۸ و کاشان ۷۶ را نشان می‌دهد.
 
همچنین میانگین کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در روز گذشته (شنبه ۲۶ بهمن) ۱۴۱ و ناسالم برای گروه‌های حساس بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی