تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پای گردشگران به "آهوران" و "گدارپیر" کرمانشاه باز می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کرمانشاه گفت: برای رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ دو منطقه آهوران و گدارپیر دربخش سرفیروزآباد کرمانشاه محور گردشگری می‌شوند.

کد خبر: ۵۲۱۶۱
۱۴:۴۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

پای گردشگران به

دیدارنیوز ـ فهمیه روشن با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری منطقه سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه، اظهارکرد: هرچند این منطقه یکی از مناطق محروم شهرستان کرمانشاه است، اما می‌توان جاذبه‌های گردشگری کم نظیری مانند جنگل‌های زیبای بلوط، چشمه سار‌ها و رودخانه‌های پرآب و آثار تاریخی متعددی را در این منطقه دید.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه محرومیت این منطقه باعث شده تاکنون چندان زیبایی و جاذبه‌های گردشگری آن بویژه در دو منطقه زیبای آهوران و گدارپیر دیده نشود.
 
رئیس میراث فرهنگی کرمانشاه اضافه کرد: باتوجه به قابلیت‌های بالای گردشگری این منطقه، برنامه ریزی شده تا برای رویداد گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ دو محور گردشگری را در مناطق آهوران و گدارپیر با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعریف و راه اندازی کنیم.
 
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم با تبدیل آهوران و گداپیر به محور گردشگری پای گردشگران را برای دیدن زیبایی‌های این مناطق به منطقه سرفیروزآباد بکشانیم، قطعا روی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم این منطقه هم تاثیرگذار خواهد بود.
 
روشن در ادامه از اختصاص نزدیک به پنج میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار تحولی در زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان بویژه در روستا‌های هدف گردشگری ایجاد خواهد شد.
 
وی یادآورشد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، برای کرمانشاه ۲۰۲۰ حدود ۲۱ روستای شهرستان کرمانشاه به عنوان روستای گردشگری معرفی و برای این رویداد آماده سازی می‌شوند.
 
بخش سرفیروزآباد با نزدیک به ۲۳۰ روستا در فاصله ۷۰ کیلومتری جنوب شهر کرمانشاه قرار دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی