تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کنکوری‌ها بخوانند؛ سازمان سنجش کانال تلگرام ندارد!

مهر نوشت: سازمان سنجش در هشدار به داوطلبان آزمون های سراسری اعلام کرد: عوامل کانال مجعول و غیر واقعی که به نام سازمان سنجش در فضای مجازی (تلگرام) فعالیت می کرد شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر: ۵۲۰۳۹
۱۲:۲۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

کنکوری‌ها بخوانند؛ سازمان سنجش کانال تلگرام ندارد!

دیدارنیوز ـ پیرو هشدارهای متعدد سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر سوء استفاده اشخاص و موسسات سودجو از نام و اعتبار سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد با شکایت سازمان سنجش و پیگیری موضوع توسط پلیس فتا و نیروی انتظامی عوامل کانال مجعول و غیر واقعی که به نام سازمان سنجش در فضای مجازی (تلگرام) فعالیت می کرد شناسایی، دستگیر و جهت اقدامات بعدی تحویل مراجع قضایی شدند.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد هیچگونه فعالیت و اطلاع رسانی در فضای مجازی به جز کانال های اطلاع رسانی داخل به نشانی ذیل ندارد:

پیام رسان سروش:  http://sapp.ir/sanjeshprnoet

پیام رسان آی گپ: https://profile.igap.net/prnoetir

پیام رسان گپ: https://gap.im/prnoetir

پیام رسان بله: prnoetir@

پیام رسان ایتا: https://eitaa.com/prnoetir

داوطلبان درصورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قوانین و مقررات و یا سوء استفاده احتمالی از نام و عنوان سازمان سنجش را از طریق شماره تلفن های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی http://q.sanjesh.org/۵۳۴۷۹ به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور گزارش کنند.




ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی