تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
فرماندار شهرستان خرم‌دره تاکید کرد:

ضرورت توجه برای کاستن از حوادث آزادراه زنجان _ قزوین

فرماندار شهرستان خرم‌دره بر ضرورت توجه ویژه برای کاستن از حوادث آزادراه زنجان _ قزوین تاکید کرد.

کد خبر: ۵۱۲۳۸
۱۳:۵۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ضرورت توجه برای کاستن از حوادث آزادراه زنجان _ قزوین

دیدارنیوز ـ حجت محمدی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه اجرای کولاک‌گیر بتنی، تامین روشنایی و نصب بلوک‌های بتونی وسط آزادراه زنجان _ قزوین، با اشاره به حادثه اخیر واژگونی اتوبوس در این محور که منجر به کشته و مصدوم شدن برخی از هم‌وطنان‌مان شد، اظهار کرد: متاسفانه آمار حوادث جاده‌ای در ایران بسیار بالا است.
 
وی با اشاره به این‌که خطای انسانی سهم زیادی از علت تصادفات جاده‌ای را به اختصاص داده است، یادآور شد: بی‌مبالاتی راننده و خواب‌آلودگی از مهم‌ترین این خطا‌ها هستند.
 
فرماندار شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: حوادث جاده‌ای علاوه بر این‌که قربانیان زیادی گرفته و بسیاری از خانواده‌ها را عزادار می‌کند، هزینه‌های بالایی را نیز به کشور تحمیل می‌کند.
 
این مسئول با اشاره به این‌که پروژه اجرای کولاک‌گیر بتنی، تامین روشنایی و نصب بلوک‌های بتونی وسط آزادراه از پروژه‌های موردنیاز شهرستان با توجه به آمار بالای تردد در اتوبان بود، افزود: افتتاح این پروژه‌ها گامی موثر در کاستن حوادث جاده‌ای است.
 
وی با بیان این‌که راه یکی از شاخص‌های سنجش پیشرفت و توسعه هر کشوری به شمار می‌رود، تصریح کرد: نگه‌داری از راه‌ها سالیانه هزینه‌های هنگفتی را طلب می‌کند.
 
محمدی با اشاره به این‌که محدوده مجموعه غزال در آزادراه زنجان _ قزوین یکی از مسیر‌های مستعد کولاک است، خاطرنشان کرد: نصب کولاک‌گیر‌های بتنی در این مسیر نقش موثری در کاهش حوادث در هنگام کولاک‌های شدید خواهد داشت.
 
در ادامه این مراسم نیز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که طول حصار‌های کولاک‌گیر بتنی ۱۲۰۰ متر است، عنوان کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
 
علیرضا علی‌اکبری به بهره‌برداری از تیر‌های روشنایی برق آزادراه به طول ۱۲۰۰ متر نیز اشاره کرد و افزود: اعتبار این پروژه نیز ۷ میلیارد ریال است.
 
وی با اشاره به بهره‌برداری از بلوک‌های بتنی وسط اتوبان به طول ۱۱۰۰ متر، ادامه داد: اعتبار این پروژه نیز ۵.۵ میلیارد ریال است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی