تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان:

گوجه ۴۰۰۰ تومان شد/ پیاز هفته بعد ارزان می‌شود

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان از کاهش قیمت پیاز و گوجه فرنگی در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار همدان بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

کد خبر: ۵۱۱۲۹
۱۴:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

گوجه ۴۰۰۰ تومان شد/ پیاز هفته بعد ارزان می‌شود

دیدارنیوز ـ رضا البرزی با اشاره به اینکه قیمت گوجه فرنگی نسبت به هفته قبل کاهش یافته است، بیان کرد: در ماه گذشته قیمت گوجه فرنگی به ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان رسیده بود که در حال حاضر قیمت گوجه فرنگی ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.
 
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان تأکید کرد: علت کاهش قیمت گوجه فرنگی به علت عدم توازن عرضه و تقاضا بوده است که با عرضه بیشتر قیمت کاهش می‌یابد.
 
وی با بیان اینکه قیمت پیاز نیز طی هفته آینده کاهش پیدا می‌کند، تصریح کرد: قیمت پیاز هم طی هفته آینده با روند کاهشی مواجه خواهد شد.
 
البرزی با اشاره به اینکه هم اکنون بیشترین تقاضا برای پیاز زرد است، یادآور شد: در حال حاضر هر کیلوگرم پیاز در خرده فروشی بین ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان است.
 
وی خاطرنشان کرد: بارندگی و سیل در جنوب کشور موجب بروز خسارت به مزارع کشت پیاز شده است و همین موضوع افزایش قیمت این محصول را به دنبال داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی