تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
فرماندار تربت‌جام:

۶ روستا در تربت‌جام فاقد آب شرب لوله‌کشی هستند

فرماندار تربت‌جام گفت: این شهرستان دارای ۱۵۷ روستا، چهار شهر و چهار بخش است که ۶ روستای آن فاقد آب شرب لوله‌کشی است.

کد خبر: ۵۱۱۱۸
۱۳:۵۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

۶ روستا در تربت‌جام فاقد آب شرب لوله‌کشی هستند

دیدارنیوز ـ مرتضی حمیدی اظهار کرد: روستا‌های فاقد آب شرب لوله‌کشی جمعیت زیر ۲۰ خانوار دارند و به همین دلیل تاکنون از آب لوله‌کشی بهره‌مند نشده‌اند و توسط تانکر به آنان آب‌رسانی می‌شود.
 
وی گفت: روستا‌ها معمولا در فصل تابستان که فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری رونق بیشتری دارد با مشکل کم آبی مواجه هستند.
 
حمیدی تاکید کرد: دلیل بروز این معضل فقط مصرف بی‌رویه آب در این فصل و نیز مصارف دامی است.
 
وی در ادامه با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی بیان کرد: براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ روستا‌هایی که جمعیت بالای ۵۰ خانوار در آن ساکن هستند از راه آسفالت برخوردارند.
 
فرماندار تربت‌جام افزود: در حال حاضر نیز ۸۵ درصد راه‌های روستایی این شهرستان از نعمت آسفالت برخوردار هستند. 
 
وی همچنین به برخورداری کامل روستا‌ها از برق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد روستا‌های این شهرستان نیز گازرسانی شده‌اند و همچنین گازرسانی به بقیه روستا‌ها نیز در حال اجرا شدن است.
 
حمیدی نرخ بیکاری در این شهرستان را ۱۴.۵ اعلام کرد و ادامه داد: در راستای رفع آن و ایجاد اشتغال طرح‌هایی در دست اقدام است.
 
وی مطرح کرد: با آغاز به کار کارخانه سبیس در این شهرستان بیش از ۲۰۰ نفر مشغول کار خواهند شد.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان با توجه به اهمیت اشتغال‌زایی اظهار کرد: در راستای طرح مثلث توسعه اقتصادی که در دستور کار قرار گرفته و استانداری خراسان رضوی تاکید بسیاری بر آن دارد، طرح‌هایی کوچک و زودبازده در مناطق روستایی و محروم شکل گرفته است.
 
وی با بیان اینکه تربت‌جام رتبه اول استان در تسهیلات اشتغال پایدار را داراست، عنوان کرد: با کمک هزینه‌های اشتغال و تخصیص تسهیلات به متقاضیان و کارآفرینان کارگاه‌های کوچک و زودبازده مانند گلخانه، کارگاه تولید ترشی، پرورش بوقلمون و... توانسته در این شهرستان زمینه اشتغال را برای جوانان جویای کار فراهم کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی