تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

دستگیری اعضای باند زورگیر چارلی

News Image Lead

اعضای باندی موسوم به چارلی که اقدام به زورگیری می‌کردند، به دام افتادند.

کد خبر: ۵۰۰۹
۰۹:۳۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ از مدت‌ها پیش، گزارش‌هایی از سرقت و زورگیری تلفن همراه به کلانتری 152 خانی‌آباد اطلاع داده شده بود و به همین دلیل گروهی از مأموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. تا اینکه چند روز پیش فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد که از سوی سه جوان از او زورگیری شده و تلفن همراه او و دوستش به سرقت رفته است. با دریافت این گزارش، بلافاصله مأموران در محل پارک 22 بهمن حاضر شدند و مشاهده کردند دو نفر از اتباع کشور افغانستان درحالی‌که سروصورتشان خونی است و مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته‌اند، در پارک حضور دارند. این دو نفر در تحقیقات اولیه اعلام کردند که از سوی سه جوان که سوار بر موتورسیکلت بودند مورد تهدید و ضرب‌وشتم قرار گرفته و تلفن‌های همراهشان به سرقت رفته است.
 
دو جوان افغان اطلاعات ظاهری و مشخصات موتورسیکلت سارقان را در اختیار مأموران قرار دادند و هم‌زمان این مشخصات به مأموران تمامی واحدهای گشتی منطقه اطلاع داده شد تا اینکه دقایقی بعد تیم گشتی، سه جوان موتورسوار با ویژگی‌های مذکور را در خیابان مشاهده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما این افراد بدون توجه به فرمان ایست پلیس سعی در فرار با موتورسیکلت داشتند. با آغاز تعقیب‌وگریز میان این افراد و مأموران پلیس، یکی از ترک‌نشینان در محدوده اتوبان کاظمی از موتور پیاده و به سمت دیگر اتوبان متواری شد، اما مأموران به تعقیب موتورسیکلت ادامه دادند تا اینکه سرانجام موتورسیکلت به تیر چراغ برق برخورد کرد و متوقف شد. با دستگیری راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت این افراد به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند و به بیش از 10 سرقت به شیوه زورگیری و تهدید اعتراف کردند. همچنین در بررسی سوابق موتورسیکلت نیز مشخص شد که سابقه سرقت دارد.سرهنگ محمدحسین هاشمی، رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد نو، درباره این پرونده گفت: تا کنون چندین نفر از افرادی که از سوی این سه فرد مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته‌اند، اقدام به شناسایی متهمان کرده‌اند و اقدامات پلیس برای شناسایی دیگر جرائم و نیز همدست فراری این افراد ادامه دارد.
 
او با بیان اینکه عمده مال‌باختگان از اتباع کشور افغانستان بودند، گفت: نکته جالب درباره این سارقان این است که یکی از این افراد با همراهی مادرش اقدام به تغییر چهره و تغییر لباس خود می‌کرد تا از سوی مأموران شناسایی نشود. رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد با بیان اینکه اعضای این باند نام چارلی را برای خود انتخاب کرده‌ بودند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی روانه دادسرا شدند.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی