تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

کمک ۶۵.۵ میلیارد ریالی خیران به سیلزدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مردم خیر و نوعدوست کشور تاکنون ۶۵.۵ میلیارد ریال به سیلزدگان جنوب این استان کمک کرده‌اند.

کد خبر: ۵۰۰۶۳
۱۴:۳۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ رسول راشکی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیران ظرفیت‌های ارزشمندی در کمک رسانی به آسیب دیدگان در حوادث هستند و در سیل «مهربانی» این ظرفیت به اثبات رسید.
وی افزود: جمعیت هلال احمر در اقدامی تحسین برانگیز به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیلزدگان پرداخت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بروز سیل در استان خسارت‌های زیادی به بار آورد و همچنین عده زیادی از مردم را دچار آسیب کرد.
وی ادامه داد: پس از فراخوان و اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر در خصوص نحوه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پایگاه‌های سیار مستقر در شعب سراسر کشور، مردم نوع دوست و خون گرم کشور بار دیگر در این زمینه وظیفه انسانی خود را انجام دادند.
راشکی بیان کرد: اقلام اهدایی از طرف مردم نوع دوست شامل چادر، پتو، موکت، فرش، البسه موادغذایی نظیر برنج، روغن، شیر خشک، کنسروجات، قند، رب، ماکارونی، آرد، آب معدنی و مواد بهداشتی مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه و پد بهداشتی بوده است.
وی اظهار داشت: برای تجمیع جمع آوری اقلام فوق سه مرکز راهبری در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی شد که در این مراکز کمک‌های خیران و داوطلبان پس از جمع‌آوری، تفکیک و بسته بندی شده و به مناطق سیلزده برای توزیع بین آسیب دیدگان ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این اقلام به ارزش بیش‌از ۶۵.۵ میلیارد ریال توسط ۵۸ دستگاه کامیون و تریلر به مراکز تجمیع و راهبری شهرستان چابهار تحویل شده است.

وی بیان کرد: همچنین ۹۲ تن اقلام اهدایی داوطلبان و خیران سراسر کشور از طریق هوایی در فرودگاه کنارک تخلیه شده است.

راشکی با قدردانی از خیران گفت: شماره حساب‌های ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی (ع) بنام کمک‌های خیران و یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها بنام جمعیت هلال احمر و همچنین کد دستوری #۵۴*۱۱۲* جهت دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی