تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کم‌فروشی جایگاه‌های سوخت البرز اثبات نشده است

مدیرکل استاندارد البرز گفت: نازل‌های سوخت استان پلمب می‌شود و امکان دستکاری آنها توسط جایگاهداران و اپراتورها وجود ندارد.

کد خبر: ۵۰۰۰۴
۱۰:۱۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - فتانه شکرالهی اظهار کرد: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد، همه نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای تحت نظارت وآزمون قرار می گیرند تا از نظر کمی از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان جلوگیری شود.

وی ادامه داد: نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان با هدف حفظ حقوق مصرف‌کنندگان به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود و در این راستا هر سال دو نوبت تمامی جایگاه‌ها به صورت سرزده مورد بازدید قرار می‌گیرد.

شکرالهی در پاسخ به اینکه برخی شهروندان از کم فروشی برخی جایگاه‌ها گلایه دارند اضافه کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته تخلف و کم فروشی هیچ یک از جایگاه‌های سوخت استان به اثبات نرسیده است.

وی توضیح داد: نازل‌های سوخت استان پلمب می‌شود و امکان دستکاری آنها توسط جایگاهداران و اپراتورها وجود ندارد.
مدیرکل استاندارد البرز افزود: اگر تخلف و کم فروشی جایگاهی اثبات شود، بازرسان سازمان تعزیرات مورد را گزارش و برخورد لازم با متخلفان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۵۳ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت استان صورت گرفته و این فرایند امسال هم در حال انجام است.

وی با توصیه به مردم در زمان سوخت گیری گفت: مردم هنگام استفاده از نازل‌های عرضه سوخت مایع در جایگاه‌ها باید به برچسب صحت عملکرد و تاریخ انجام آزمون نازل ها توجه کنند و در صورت نداشتن برچسب، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷  به این اداره کل اطلاع رسانی کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی