تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
استاندار ایلام:

ایلام امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاران است

استاندار ایلام گفت: در حال حاضر استان ایلام امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاران است.

کد خبر: ۴۹۸۵۷
۱۲:۵۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

ایلام امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاران است

دیدارنیوز ـ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در پنجمین نشست شورای معادن استان با تاکید بر همراهی و همکاری مجموعه مدیران از سرمایه گذاری در استان، هشدار داد: مدیرانی که در مسیر سرمایه گذاری مانع ایجاد می‌کنند از سر راه برداشته می‌شوند.
 
وی با اشاره به این مهم که نباید روند مطلوب سرمایه گذاری در استان متوقف شود، تاکید کرد: آنچه که متوقف می‌شود ادامه کار مدیرانی است که حضور آنان مانع ایجاد سرمایه گذاری در استان می‌شود.
 
استاندار ایلام در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد امنیت سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و گفت: امروز استان ایلام امن‌ترین استان کشور برای سرمایه گذاران است و هرگز اجازه نخواهیم داد عده‌ای با ندانم کاری این وضعیت مطلوب را خراب کنند.
 
وی امنیت سرمایه گذاری را برداشتن مانع بروکراسی از سر راه سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: امنیت سرمایه‌گذاری یعنی همکاری و تعامل ادارات و سیستم مدیریتی با سرمایه گذاران و ایجاد تسهیل در مسیر آنان است.
 
سلیمانی دشتکی امنیت سرمایه گذاری را باز بودن افق دید مدیران عنوان کرد و گفت: مدیر دید باز در بین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها می‌گردد و راهی برای حل مسائل پیدا می‌کند نه اینکه بیاید از قوانین بهانه‌ای برای انجام ندادن کار بسازد.
 
وی امنیت سرمایه گذاری را استقبال و پهن کردن فرش قرمز بر سر راه سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: در این مسیر تلاش‌ها بایست به شکلی انجام گیرد که نتیجه آن بازکردن مسیر ورود نهادها، ارگان‌ها، بنیاد‌ها و هلدینگ‌ها به استان باشد.
 
وی در ادامه خواستار پرداختن مدیران به متن قضایا شد و گفت: متن امروز رسیدگی به امور مردم، ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال و حرکت در مسیر توسعه استان است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی