تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان:

طرح بوم در مدارس با نیاز‌های ویژه کردستان اجرا می‌شود

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: رویکرد تحولی بوم در مدارس با نیاز‌های ویژه سطح استان اجرا می‌شود.

کد خبر: ۴۹۸۰۹
۱۰:۴۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

طرح بوم در مدارس با نیاز‌های ویژه کردستان اجرا می‌شود

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف فرهنگی تربیتی و با تأکید بر آموزش‌های مهارت محور و بسط فعالیت‌های پرورشی برمبنای انجام فعالیت‌های عملی طرح بوم درسطح مدارس ابتدایی و متوسطه با نیاز‌های ویژه استان اجرا می‌شود.
 
وی هدف از اجرای طرح تحولی و آینده ساز بوم را کارآموزی و مهارت آموزی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه دانست و افزود: در این طرح دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در کنار آموزش مهارت‌های زندگی را برای آینده و رویارویی با جامعه واقعی می‌آموزند.
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: مهارت آموزی و مدرسه محوری دو رویکرد آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در مدارس است که در رشد و پیشرفت جامعه نقش اثرگذاری دارد.
 
رنجبر یادآور شد: رویکرد تحولی بوم و توانمندسازی نیروی انسانی یکی از الزامات تحقق مدرسه محوری در راستای تحقق ساحت‌های ششگانه تربیت (اخلاقی، علمی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و زیستی) است.
 
وی بیان کرد: چشم انداز اجرای این برنامه رشد و توسعه حرفه‌ای معلمان، رشد و یادگیری بیشتر در دانش آموزان در قالب تمرین تمرکز، خواندن و فراگیری مهارت‌های زندگی، شغلی و ... است.
 
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان هدف از اجرای این برنامه را ایجاد نشاط در میان دانش آموزان با نیاز‌های ویژه عنوان کرد و گفت: با توجه به تمرکز آموزش و پرورش بر مهارت‌های زندگی، این برنامه سعی بر ایجاد تعامل بیشتر دانش آموزان با محیط و جامعه دارد.
 
رنجبر اظهار داشت: در این طرح مدرسه به یک محیط پویا و رشد دهنده به منظور پاسخگویی به نیاز‌های منطقه‌ای و محلی ناشی از تفاوت‌های محیط زندگی، تفاوت‌های فردی و جنسیتی دانش آموزان و تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری تبدیل می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی