تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش وارد چابهار شد

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از مناطق سیلزده و بررسی تخریب مدارس و آسیب‌های سیل، امروز/دوشنبه/ وارد فرودگاه کنارک شد، محسن حاجی میرزایی در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل آموزش و پرورش و شماری از مسوولان این استان قرار گرفت.

کد خبر: ۴۹۵۶۳
۱۲:۴۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

وزیر آموزش وپرورش وارد چابهار شد

دیدارنیوز ـ وزیر آموزش و پرورش در این سفر ضمن بازدید از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان از مدارسی که بر اثر سیلاب تخریب شده‌اند نیز بازدیدخواهد کرد.
 
تاکنون حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس دفتر رییس جمهوری و وزرای کشور، راه و شهرسازی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، فرمانده کل سپاه پاسدران، فرمانده نیروی زمینی سپاه، دبیرکل جمعیت هلال احمر، رییس ستاد پیشگیری و بحران کشور، رییس سازمان بسیج مستضعفان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به منظور بازدید از مناطق سیل زده به جنوب سیستان و بلوچستان سفر کردند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی