تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سوریه قانون مجازات معامله با ارز خارجی را تشدید کرد

رئیس جمهوری سوریه در حکمی مجازات انجام معاملات با ارز خارجی و فلزات گرانبها که پیش از این ممنوع اعلام شده بود را تشدید کرد.

کد خبر: ۴۹۴۰۳
۱۲:۲۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فرانسه، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در حکمی قانون مجازات انجام معاملات تجاری و بازپرداخت‌های نقدی این کشور با ارز خارجی و یا فلزات گرانبها را تغییر داد.

در مصوبه جدید هفت سال زندان همراه با کار شاقه و جریمه مالی معادل با دو برابر ارزش بازپرداخت‌ها، میزان معاملات، خدمات و کالاهای ارائه شده برای خاطیان در نظر گرفته شده است.

بشار اسد در سال ۲۰۱۳ معاملات با ارز خارجی و فلزات گرانبها را ممنوع اعلام کرده بود اما در این مصوبه شش ماه تا سه سال زندان و جریمه مالی معادل دو برابر ارزش بازپرداخت‌ها، میزان معاملات، خدمات و کالاهای معامله شده به ارزشی بیش از ۱۰۰ هزار لیره سوریه برای خاطیان در نظر گرفته شده بود.

طبق مصوبه جدید، اگر مبلغ رد و بدل شده در معاملات معادل با ۵۰۰۰ دلار به بالا و یا ارزهای خارجی دیگر و فلزات گرانبها باشد، با مجازات کارهای شاقه از سه سال تا ۱۰ سال و جریمه مالی معادل با دو برابر ارزش بازپرداخت‌ها و یا مبلغ رد و بدل شده در معاملات مواجه خواهند شد، مشروط بر اینکه بازپرداخت‌ها نباید کمتر از دو میلیون لیره سوریه باشد.

وزارت کشور سوریه جمعه در اطلاعیه‌ای انجام معاملات با غیر از لیره سوریه را ممنوع اعلام و تأیید کرد که خاطیان را مجازات خواهد کرد.

این تصمیم در پاسخ به تحریم های تحمیل شده از سوی آمریکا و کشورهای غربی اتخاذ شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی