تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

هوای تبریز برای گروه‌های حساس ناسالم است

مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد.

کد خبر: ۴۹۲۷۹
۱۲:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۸

هوای تبریز برای گروه‌های حساس ناسالم است

دیدارنیوز ـ داود قاسم زاده اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز برابر با ۱۰۹ بوده و برای گروه‌های حساس ناسالم است.
 
وی افزود: در این شرایط توصیه می‌شود، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از فعالیت طولانی و سنگین در خارج منزل خودداری کنند.
 
وی با اشاره به پیش بینی‌هایی هواشناسی، گفت: با توجه به ناپایداری هوا در دو روز آینده، قطعا شاهد کاهش آلودگی خواهیم بود.
 
مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان ادامه داد: با توجه به شاخص کیفیت هوا انتظار داریم مردم در این رابطه همکاری کرده و از تردد‌های غیرضروری با وسیله شخصی در سطح شهر خودداری کنند؛ همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در اولویت قرار دهند.
 
قاسم زاده در پاسخ به این سوال که چرا با وجود بارش‌ها شاهد آلودگی هوا هستیم، خاطرنشان کرد: برودت و سکون هوا پیش از بارندگی‌ها، در روز گذشته باعث افزایش غلظت غلظت آلاینده‌های جوی شد.
 
بر اساس این گزارش، شاخص آلودگی از ۰ تا ۵۰ هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰ هوای سالم، از ۱۰۰ الی ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و هم‌چنین از ۱۵۰ الی ۲۰۰ نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌ها و شاخص آلودگی بیش از ۲۰۰ نیز وضعیت بحرانی آلودگی هوا را نشان می‌دهد.
 
هوای شهر تبریز، روز گذشته نیز برای گروه‌های حساس ناسالم بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی