تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران در استان فارس

News Image Lead

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام کرد که بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر استان فارس، راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۴۹۱۸۷
۱۵:۰۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایتی از سپاه پاسداران انقلاب در فارس، زمان این راهپیمایی را بعد از اقامه نماز جمعه اعلام و از مردم برای شرکت در این رویداد دعوت کرد.

براساس اعلام این نهاد، راهپیمایی در شیراز حد فاصل بست شهید آیت‌الله دستغیب حرم شاهچراغ(ع) تا چهارراه پیروزی برگزار می‌شود.

در اطلاعیه این شورا آمده است:

" بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام می دارد که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (  ۲۷ دی ماه  ) راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم ، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح  ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده های داغدار توأم با محکومیت هتاکی های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزارخواهد شد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در خاتمه از ملت همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت می کند تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته ( ۲۷ دی ماه) برگزار می شود؛ از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

این مراسم در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از بست شهید آیت الله دستغیب(ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به سمت چهار راه پیروزی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی