تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دلیل مخالفت با حضور ورزشکاران خراسان شمالی در مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای چیست؟

News Image Lead

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی دلیل مخالفت فدراسیون جهانی برای حضورنیافتن ورزشکاران این استان در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که به میزبانی این استان برگزار می‌شود را تشریح کرد.

کد خبر: ۴۹۱۶۱
۱۱:۵۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ امیرآبادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه مخالفت برای حضور کشتی گیران پهلوانی خراسان شمالی در این دور از رقابت ها گلایه هایی را در استان به همراه داشته است، گفت: این دور از مسابقات، مسابقات ورزشی زورخانه ای و کشتی پهلوانی است و افرادی می توانند در این مسابقات شرکت کنند که در تیم زورخانه ای نیز باشند.

وی افزود: یکی از مولفه های حضور ورزشکاران در این رقابت ها داشتن حدنصاب یکی از مهارت های فردی ورزش های زورخانه ای است.

امیرآبادی ادامه داد: کشتی گیران پهلوانی خراسان شمالی که در حال فعالیت هستند زیر نظر فدارسیون جهانی کشتی پهلوانی قرار می گیرند نه فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی.

وی با بیان اینکه پیگیری های فراوانی برای حضور کشتی گیران پهلوانی این استان در این دور از مسابقات جهانی شده است، اظهار کرد: با رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی صحبت شده است تا راهی برای حضور ورزشکاران استان ارائه دهد.

رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی بیان کرد: رئیس فدراسیون جهانی این مسابقات، مورد ذکر شده را علت مخالفت برای حضور ورزشکاران این استان در این رقابت ها بیان کرده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن از سوی این فدراسیون اعلام شده است که فدراسیون جهانی این ورزش در ایران قرار دارد و نمی توان قوانین را از سوی ایران نقض کرد، چراکه ممکن است در مسابقات بعدی که در سایر کشورها برگزار شود همین مشکل به وجود آید و نتوان به خواسته ها پاسخ داد.

امیرآبادی تاکیدکرد: استاندار خراسان شمالی نیز در حال پیگیری برای حضور ورزشکاران خراسان شمالی در این دور از مسابقات است اما هنوز حضور این افراد در مسابقات به صورت ۵۰_۵۰ است و تا اواخر فردا شب نتیجه به صورت قطعی مشخص خواهد شد.

سومین دور از مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد از تاریخ ۲۸ دی ماه تا سوم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی