تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تشکیل کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فعال لرستان

News Image Lead

استاندار لرستان بر ضرورت همکاری مشترک واحدهای تولیدی موفق استان تاکید کرد.

کد خبر: ۴۹۱۵۶
۱۱:۴۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ دکتر سید موسی خادمی امروز پنج شنبه 26 دی ماه در نشست با فعالان اقتصادی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر لزوم همسانی اطلاعات در تصمیم‌گیری‌ها تاکید و اظهار کرد: برخی از مشکلات ناشی از سوء تفاهم‌ها و عدم درک و فهم مشترک است.

 وی ادامه داد: این که از یک طرف افراد در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و از طرفی دیگر، تولیدکنندگان هرکدام فکر کنند کار درستی انجام می‌دهند اما این دو، فهم مشترک نباشد به نتیجه مناسبی نخواهیم رسید.

 استاندار لرستان با بیان اینکه فلسفه وجودی ما راه‌گشایی، بستر سازی و تسهیل‌گری برای واحدهای تولیدی است، افزود: یکی از دلایل تشکیل این جلسات این است که هرچه گفت‌وگو می‌کنیم به فهم مشترک و همسانی اطلاعات برسیم.

 وی به قانون بیست- هشتاد اشاره کرد و با بیان اینکه از بین تمام واحدهای تولیدی استان تنها ۲۰ درصد آنها توانستند ۸۰ درصد اشتغال لرستان را ایجاد کنند، افزود: ما نیز در سیستم اداری باید ۸۰ درصد وقت خود را برای واحدهای تولیدی موفق اختصاص دهیم چراکه بهره‌وری بیشتری دارند.

خادمی با تاکید بر ضرورت همکاری مشترک بین واحدهای تولیدی موفق در راستای استفاده از فرصت‌ها و تجارب یکدیگر، تصریح کرد: صنایع و واحدهای تولیدی استان با همکاری مشترک می‌توانند ورودی و خروجی‌های خود را برای تامین خواسته‌های یکدیگر تنظیم کنند چراکه ارزش افزوده و پیشرفت استان از این مسائل به وجود می‌آید.

 وی از دلایل دیگر این نشست‌ها را حمایت از واحدهای تولیدی موفق به طور خاص برشمرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران جدید و یا راه اندازی واحدهای تولیدی راکد اقدام درستی است اما اولویت ما باید حمایت از واحدهای تولیدی فعال و موفق باشد.

 مقام ارشد استان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی به همراه نهادهای بازرسی در این نشست کمیته‌ای به منظور بازدید و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فعال تشکیل دهند تا بهتر بتوان موانع پیش روی آنان را برداشت.

 وی در ادامه با بیان این که باید تعریف حمایت‌های خاص از صنایع موفق استان داشته باشیم، گفت: واحدهای تولیدی فعال استان برای پیگیری مشکلات خود باید به راحتی بتوانند با مدیران استانی دسترسی داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی