تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ظریف: دو گروه از ترور سردار سلیمانی خوشحال شدند

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: مردم منطقه نمی‌خواهند که آمریکایی‌ها در این منطقه حضور داشته باشند.

کد خبر: ۴۹۱۳۷
۰۹:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۸
دیدارنیوز - محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برخی از محورهای سخنرانی‌اش در نشست رایسینا که در هند برگزار شده است، اظهار کرد: در این نشست تاکید کردیم که ترور سردار قاسم سلیمانی یک اقدام تروریستی است آن هم علیه بزرگترین جنگنده‌ای که داعش از آن می‌ترسید.

ظریف با بیان اینکه دو گروه از اقدام آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی خشنود شدند، گفت: گروه اول طرفداران ترامپ بودند و گروه دوم داعش بود.

این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان با تاکید بر اینکه اقدام آمریکا در ترور فرمانده نیروی  قدس سپاه اقدامی علیه ایران و منطقه بود، اظهار کرد: مردم منطقه نمی‌خواهند که آمریکایی‌ها در این منطقه حضور داشته باشند و در همین چارچوب مشاهده کردیم که پارلمان عراق تصویب کرد که آمریکایی‌ها باید از عراق خارج شوند.

ظریف با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای صحبت‌هایش در نشست رایسینا موضوع برجام بوده است، گفت: حدود یکسال و نیم قبل از اینکه اروپایی‌ها به سمت سامانه حل و فصل اختلافات در برجام بروند و آن را شروع کنند ایران این موضوع را شروع کرد و بعد از خروج آمریکا در پنج نامه به خانم موگرینی این موضوع را پیگیری کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین به برخی از ملاقات‌های خود در حاشیه شرکت در این نشست اشاره کرد و گفت: عصر امروز با نخست وزیر هند در ارتباط با همکاری‌های دوجانبه از جمله در بحث چابهار و موضوع انرژی و همچنین همکاری‌های منطقه‌ای رایزنی و گفت‌وگو کردیم.

وی همچنین گفت: در جریان دیدار با برخی از مقامات شرکت‌کننده در این نشست در مورد مسائل مورد علاقه بخصوص مسائل منطقه‌ای که با توجه به جنایت اخیر آمریکا و خطرات این جنایت برای صلح و امنیت منطقه که مورد توجه ویژه کشورهاست، رایزنی و گفت‌وگو انجام شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی