تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واعظی: دولت در کنار خانواده قربانیان سقوط هواپیما خواهد بود

رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است.

کد خبر: ۴۸۸۴۴
۱۰:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمود واعظی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت:

روزهای تلخ و دشواری است. واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است. به یکایک خانواده‌هایی که عزیزی در این سانحه از دست داده‌اند، از صمیم قلب و عمق جان تسلیت می‌گویم و در غم‌شان شریکم. سنگینی درد فراتر از حد تحمل و فاجعه بی‌نهایت جانکاه است؛ تنها شاید بتوان با همدلی و همبستگی ملی، مرهمی هر چند اندک روی زخم داغ‌دیدگان نهاد. از جمله مصیبت‌دیدگان این حادثه نامیمون،‌ آقای دکتر سرائیان،‌ از مدیران توانمند و متعهد وزارت ارتباطات است که دختر و دامادشان را در این سانحه از دست دادند. زمانی که وارد مراسم یادبود این دو عزیز شدم ، به محض دیدار دوست و همکار قدیمی‌ام دکتر سرائیان، دچار تاثری عمیق شدم و نتوانستم خود را کنترل کنم. امیدوارم حضرت باری تعالی، با لطف و عنایت خود، قلب‌های داغدیده عزیزانمان را تسکین دهد و آلام‌شان را التیام بخشد. دولت هم با تمام توان، در کنار این عزیزان خواهد بود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی