تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مطرح کرد:

راه‌اندازی سامانه تحفه برای حمایت از ایده‌های نو فرهنگی و هنری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سامانه تحفه با هدف حمایت از فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی و هنری راه‌اندازی و در برش استانی ۱۰۰ میلیارد ریال برای فارس در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۴۸۵۹۶
۱۳:۲۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

راه‌اندازی سامانه تحفه برای حمایت از ایده‌های نو فرهنگی و هنری

دیدارنیوز ـ صابر سهرابی یکشنبه ۲۲ دیماه در نخستین نشست طرح تحفه که با حضور معاونین و رؤسای گروه‌های فرهنگی، هنری، اداری، قرآنی و دیجیتال برگزار شد، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و دیجیتال، و همچنین با هدف حمایت از کارآفرینان این حوزه‌ها، سامانه تحفه را راه‌اندازی کرده است.
 
او ادامه داد: در این طرح، فعالان فرهنگی و هنری دارای مجوز از این وزارت‌خانه یا نهاد‌های زیرمجموعه آن که دارای ایده‌ای در زمینه ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به این سامانه و با ثبت ایده و طرح خود، از تسهیلات ویژه برخوردار شوند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در این طرح، پس از ثبت ایده و درخواست متقاضیان، طرح آنان مورد ارزیابی کارشناسان و کارگروه اشتغال این اداره کل قرار خواهد گرفت و در صورت تایید، برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهند شد.
 
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس خاطرنشان کرد: اگر کسی ایده و طرحی داشته باشد، اما برای ثبت آن در سامانه با مشکلی روبرو شود می‌تواند با مراجعه به کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، مشاوره و راهنمایی دریافت کند.
 
سهرابی یادآور شد که برش استانی فارس برای حمایت از صاحبان ایده، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی