تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا به هدف قرار گرفتن غیرعمد هواپیمای اوکراینی

سخنگوی اتحادیه اروپا در واکنش به حادثه مورد هدف قرار گرفتن غیرعمد هواپیمای مسافربری اوکراین در ایران، خواستار همکاری کامل ایران و انجام گرفتن تحقیقات جامع شد.

کد خبر: ۴۸۴۹۲
۰۹:۳۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - پیتر استانو سخنگوی بخش سیاست خارجی اتحادیه اروپا  در پیامی توییتری نوشت: اتحادیه اروپا بیانیه ایران درباره قبول کردن مسئولیت سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد توجه قرار داده است. ما انتظار همکاری کامل و تحقیقات جامع و شفاف منطبق با استاندارهای بین‌المللی داریم.

واکنش این مقام اتحادیه اروپا در پی این مطرح می‌شود که درپی وقوع حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه  ۹۸/۱۰/۱۸،  ستاد کل نیروهای مسلح، امروز  اعلام کرد: بر اثر بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، هواپیمای مسافربری اوکراینی مورد اصابت قرار گرفته که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رخشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
انتقامی سخت تر باید . برابرباتحقیقات صورت گرفته همزمان با پرواز بویینگ اوکراین ، هواپیمای جاسوسی" ریور جوینت " آمریکا که یکی ازتوانایهایش ، مخدوش کردن سیگنال های پدافندی و ارسال اطلاعات غلط است . مثلا جابجا کردن سیگنال های یک هواپیمای مسافری با یک موشک کروز ، در آسمان ایران مشغول انجام عملیات خرابکارانه بوده . به عبارتی تمامی آن توییت ها- ممنوع کردن پروازهای اروپایی – یا بیان کنایه هایی مانند اینکه "همه چیز خوبست ! ما هیچ تلفاتی ندادیم ! " و یا در همان دقایق اولیه پافشاری کردن بر این مطلب که " هواپیمای اوکراین بدست ایران ساقط شده و مدارک آن موجود است " ، و... تماما بر اساس اهدافی بوده که خود مسبب و طراح آن بوده اند . جنایتی که وظیفه ای بزرگتر را در اعمال انتقامی سخت تر برای 175 نفر از عزیزانمان بردوشمان میگذارد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی