تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
هواشناسی خراسان رضوی خبر داد:

حجم بارش‌ها در خراسان رضوی از عصر امروز افزایش می‌یابد/ ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته

هواشناسی خراسان رضوی با اعلام نفوذ جریانات سرد شمالی و تقویت سامانه بارشی، گفت: حجم بارش‌ها در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر: ۴۸۴۴۷
۱۵:۱۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

حجم بارش‌ها از عصر امروز افزایش می‌یابد/ ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته

دیدارنیوز ـ بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی و با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از عصر امروز، با نفوذ جریانات سرد شمالی و تقویت سامانه بارشی، حجم بارش‌ها در استان (خصوصاً در شهرستان‌های واقع در نیمه جنوبی و نیمه شرقی) افزایش می‌یابد که تا اواخر وقت امروز در شهرستان‌های گرمسیر فوق‌الذکر احتمال ایجاد آب‌گرفتگی و روان‌آب نیز وجود دارد.
 
ضمن اینکه در ساعات عصر و شب و طی فردا بارش‌ها در اکثر نقاط استان به‌‍ شکل برف همراه با مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. فعالیت هسته بارشی سامانه تا اواسط هفته ادامه می‌یابد، اما بیشترین حجم بارش‌ها، در بازه زمانی امروز تا ظهر فردا رخ خواهد داد همچنین ماندگاری هوای سرد و گسترش پدیده مه و کاهش دید تا پایان هفته ادامه دارد.
 
بر اساس تحلیل‌ها، طی شب‌های آینده حداقل دمای شبانه در مناطق سردسیر استان به کمتر از ۱۰ درجه سلسیوس زیر صفر خواهد رسید. فعالیت این سیستم، اختلال در سیستم حمل و نقل استان را در پی خواهد داشت.
 
در ۲۴ ساعت گذشته، ریوش با کمینه دمای ۴- درجه سلسیوس سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۱+ و ۸ درجه سلسیوس بوده است.
 
همچنین بیشترین مقدار بارش از ایستگاه هواشناسی تربت حیدریه به میزان ۲۲.۴ میلی‌متر و بیشترین ارتفاع برف از ایستگاه هواشناسی قوچان با ۹ سانتیمتر برف و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی رشتخوار با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی