تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

آخرین وضعیت یزد در جریان بارش سنگین برف

بارش برف و باران که از روز گذشته در استان یزد آغاز شده و اکثر نقاط این استان را سفیدپوش کرده، در آماده‌باش نیرو‌های امدادی تاکنون بدون هیچ حادثه و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی استان همراه بوده است.

کد خبر: ۴۸۴۳۸
۱۴:۳۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

آخرین وضعیت یزد در جریان بارش سنگین برف

دیدارنیوز ـ بنابر پیش‌بینی و اعلام هواشناسی استان یزد در هفته پیش رو با ورود سامانه پاپایدار جوی به استان یزد، یخ زدگی و بارش برف در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است، از طرفی برخی از نقاط ییلاقی استان به استقبال برف و باران رفته‌اند، از این روبه سراغ برخی از مسئولان رفتیم تا وضعیت استان را در روز‌های گذشته و پیش رو جویا شویم.
 
محمد رستگاری، معاون راهداری استان یزد با بیان این که تاکنون هیچ گونه حادثه‌ای به دنبال یخ زدگی و بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان گزارش نشده است، اظهار کرد: به دنبال اقدامات صورت گرفته از سوی پرسنل سخت‌کوش راهداری استان مواردی از یخ زدگی در جاده‌ها و محور‌های استان نیز اتفاق نیافتاده و تمام راه‌های استان باز است.
 
وی از استقرار بیش از ۵۵ نیروی راهدار در استان خبر داد و تصریح کرد: بارش برف از روز گذشته در برخی از مناطق استان آغاز شده و قطعاً امروز شنبه ۲۱ دی‌ماه به دنبال شدت گرفتن بارش‌ها شاهد فعالیت مداوم نیرو‌های راهداری در راه‌های مواصلاتی استان هستیم.
 
این مسئول از آمادگی دستگاه‌های مربوطه در استان برای شن و نمک پاشی و برف‌روبی جاده‌های استان به منظور جلوگیری از هر نوع یخ‌زدگی سطح راه‌ها و بروز سوانح رانندگی خبر داد و در عین حال از شهروندان خواست تا از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی پرهیز کنند و در صورت این اقدام نیز حتما وسایل ایمنی و زنجیرچرخ و دیگر اقلام مورد نیاز را به همراه داشته و علاوه بر حرکت با سرعت مطمئنه، به راهنمایی‌های نیرو‌های راهداری نیز توجه لازم را داشته باشند تا مانع از بروز هر گونه حادثه در استان طی این ایام باشیم.
 
رستگاری همچنین از مردم خواست تا هر گونه مشکلی در زمینه راه‌های استان را با سامانه ۱۴۱ یا شماره تلفن ۰۳۵۳۷۲۶۷۱۰۷ مرکز مدیریت راه‌های استان یزد در میان گذارند.
 
«محمدرضا رحیمی» معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد نیز با اشاره به تاثیر حفر چاه‌های جذبی در جلوگیری از آب‌گرفتی و مسدود شدن معابر درون شهری یزد، به خبرنگار ایسنا گفت: چاه‌های جذبی که توسط شهرداری در نقاط مختلف شهر ایجاد شده، در بارش‌های قبلی از پدید آمدن آب‌گرفتگی جلوگیری کرد و پیش‌بینی می‌شود در این بازه زمانی نیز آب‌گرفتگی قابل توجهی در شهر نداشته باشیم.
 
وی از آمادگی کامل آتش‌نشانی در بارش‌های اخیر یاد کرد و گفت: آتش‌نشانی آماده کنترل وضعیت و حفظ زمان طلایی ۳ تا ۵ دقیقه در زمان یخ‌زدگی و برف و باران است، البته این زمان هنوز از سال گذشته تاکنون بین چهار دقیقه حفظ شده است.
 
احمد دهقان، رییس سازمان اورژانس یزد نیز در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که تمام امکانات لجستیک و نیرو‌های انسانی اورژانس استان، آماده خدمات‌رسانی در این روز‌های بارانی و برفی هستند، اعلام کرد: در ایام گذشته افزایش معنی‌داری در خصوص حوادث ترافیکی و سایر امدادخواهی‌ها گزارش نشده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی