تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
معاون وزیر کشور:

اعتبار طرح‌های توسعه‌ای دشتستان تامین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: اعتبار، تسهیلات و منابع مالی طرح‌های توسعه اقتصادی و عمرانی شهرستان دشتستان استان بوشهر تامین می‌شود.

کد خبر: ۴۸۲۴۵
۱۴:۳۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

اعتبار طرح‌های توسعه‌ای دشتستان تامین می‌شود

دیدارنیوز ـ بابک دین‌پرست روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان دشتستان افزود: با توجه به اینکه تامین معیشت مردم استان بوشهر به دلیل همجواری با خلیج فارس از طریق دریا است یکی از اهداف مهم دولت، استاندار بوشهر و فرمانداران تلاش در این زمینه است.
 
وی اظهارداشت: آمار همه واحدهای تولیدی فعال، غیر فعال و تملک شده و بحرانی و مشکل دار استان بوشهر جمع‌آوری شده‌است که پس از ارزیابی مشکلات آنها حل و فصل می‌شود.
 
دین پرست ادامه داد: تا جایی که امکان دارد مشکلات این واحدها با همکاری استاندار بوشهر در استان حل و در صورت نیاز در سطح کشور پیگیری خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بیان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی به عنوان مطالبات اصلی دولت و مردم است که پیگیر جدی حل مشکلات آنها هستیم.
 
وی گفت: امروز مسائل و مشکلات طرح‌های مورد بازدید در شهرستان دشتستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع تولید مطرح، بررسی و تصمیم‌های لازم در این زمینه گرفته می‌شود.
 
دین پرست افزود: در شهرستان دشتستان از طرح‌های بسته بندی و سردخانه‌ای خرما، آبیاری نخیلات منطقه سعدآباد به وسعت ۲ هزارو ۴۰۰ هکتار با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و شماری دیگر از طرح‌ها بازدید شد که با تامین منابع مالی، تسهیلات و اعتبار مورد نیاز، این طرح‌ها رونق بیشتری به شهرستان و استان خواهندداد.
 
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان و بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، وسیع‌ترین شهرستان استان بوشهر و قطب خرمای کشور با ۶ میلیون اصله نخل و ۱۶۰ هزار تن محصول است.  
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی