تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:

تغییر نام بلوار بعثت همدان به نام سپهبد شهید سلیمانی

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تغییر نام بلوار بعثت همدان به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در صحن شورا مصوب شد.

کد خبر: ۴۸۰۹۱
۱۴:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

تغییر نام بلوار بعثت همدان به نام سپهبد شهید سلیمانی

دیدارنیوز ـ کامران گردان در صحن شورای شهر که با حضور فرمانده بسیج ادارات و مسئول اقشار ۲۲گانه تخصصی و متخصص سپاه انصارالحسین (ع) استان برگزار شد، اظهار کرد: پیرو شهادت افتخار آمیز سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و تروریست و در راستای ادای دین به این سرباز مخلص ولایت و وطن پس از تبادل نظر و بحث و بررسی اعضای شورا مقرر شد، بلوار حدفاصل زیرگذر پژوهش تا زیرگذر پیامبر اعظم (ص) به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شود.
 
وی با اشاره به اینکه همدان جزو نخستین شهر‌هایی بود که نامگذاری مکانی به نام سردار سرافراز شهید سپهبد سلیمانی را در صحن فوق العاده شورا مصوب کرد، افزود: امنیت در کشور ما به خودی خود، حاصل نشده است و ما امروز این امنیت را مرهون خون شهدایی همچون سردار سپهبد سلیمانی هستیم که با صلابت و رشادت مانع از هرگونه گزند و آفت به امنیت این کشور عزیز شدند و با بصیرت خود، قدم در راه آرمان‌های الهی گذاشتند و نامگذاری مکانی به نام این شهید سرافراز کوچکترین اقدامی بود که توانستیم جهت یادبود ایشان انجام دهیم.
 
قدردانی شورا از حضور حماسه آفرینی مردم همدان 
رئیس شورای شهر همدان همچنین از حماسه‌آفرینی مردم شهیدپرور در قدردانی از ۴۰ سال رشادت و دلیری سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در شهر دارالمؤمنین قدردانی کرد و گفت: امروز مردم شهید پرور دارالمجاهدین به همراه هموطنان در دیگر شهر‌های کشور به‌ویژه کرمان با حضور غرورآفرین خود حماسه‌ای از جنس عشق و ارادت آفریدند و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.
 
گردان اظهار کرد: از عموم مردم دارالمؤمنین و هم استانی‌های عزیز قدردانی می‌کنیم که قطعاً این حضور پرشور و آگاهانه مردم شریف، زمینه تحقق انتقام سختی را که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می‌کند.
 
وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان بر خود لازم می‌دانند تا از این شور و شعور بالای شهروندان همدانی از حضورگسترده و گرم آن‌ها قدردانی کرده و توفیقات روزافزون را برای تمامی خادمان این ملک و ملت از خداوند متعال مسالت کنند.
 
 شهید سپهبد سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود
مسئول اقشار ۲۲گانه تخصصی و متخصص سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان هم در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سپهبد سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه ایشان متعلق به جهان اسلام بود.
 
سرهنگ احد امیری با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی مانع بزرگی در برابر استکبار و اسرائیل بود، اضافه کرد: این شهید بزرگوار جبهه مقاومت را گسترش داد و نقشه شوم آمریکا و دشمنان اسلام را به باد فنا داد.
 
وی ضمن تشکر و قدردانی از شورای شهر و شهرداری همدان در آماده‌سازی شهر برای مراسم سوگواری سردار دلاور شهید سپهبد سلیمانی، افزود: همدان در بسیاری از اقدامات نسبت به سایر استان‌ها جلوتر بوده و برگزاری جلسه فوق‌العاده صحن شورا و نیز تغییر نام بلوار بعثت همدان به نام بلوار شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اقدام ارزشمندی بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی