تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تأکید رئیس‌کل دادگستری لرستان بر برخورد قاطع با مجرمین حرفه‌ای، اراذل و اوباش

رئیس‌کل دادگستری لرستان بر برخورد قاطع با مجرمین حرفه‌ای، اراذل‌واوباش و سارقان مسلح در استان تأکید کرد.

کد خبر: ۴۸۰۳۵
۱۱:۳۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

تأکید رئیس‌کل دادگستری لرستان بر برخورد قاطع با مجرمین حرفه‌ای، اراذل و اوباش

دیدارنیوز ـ محمد رزم امروز در جلسه‌ای با کارکنان قضایی و اداری ازنا که در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری و مردم ایران و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت و افزود: سردار سلیمانی زحمات زیادی برای اسلام و انقلاب کشید و این مجاهد چهره بین‌المللی جبهه مقاومت و به تعبیر مقام معظم رهبری سردار دل‌ها بود.
 
وی با اشاره به عملکرد خوب دادگستری شهرستان ازنا، اظهار کرد: کاملاً مشخص است که همکاران ما در این شهرستان زحمات فراوانی می‌کشند.
 
رزم در ادامه با اشاره به اینکه انشاالله انتقام خون این سردار توسط سایر سربازان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب گرفته خواهد شد، گفت: این سردار به آرزوی قلبی خود که شهادت بود رسید و با خون خود سبب بجوش آمدن خون تمام جبهه مقاومت و وحدت دو ملت ایران و عراق شد.
 
نماینده عالی دستگاه قضایی در لرستان با تأکید بر اجرا و پیگیری برنامه‌های تحولی ریاست قوه قضاییه، افزود: سیاست‌های تحولی باید مدنظر و سرلوحه تمام همکاران و قضات قرار گیرد.
 
وی با تأکید بر اینکه قضات باید قضاوت عادلانه و بی‌طرفانه داشته باشند، بیان کرد: اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری مورد تأکید رئیس قوه قضاییه است و ما باید در راستای اجرای آن تمام تلاش خود را بکار ببریم.
 
رئیس شورای قضایی لرستان با اشاره به اینکه تکریم ارباب‌رجوع از تأکیدات رئیس قوه قضاییه است، افزود: این موضوع باید مدنظر همه همکاران و مورد توجه ویژه آن‌ها قرار گیرد.
 
رزم با تأکید بر اینکه با مجرمین حرفه‌ای، اراذل‌واوباش و سارقان مسلح باید با قاطعیت برخورد شود، تصریح کرد: در جرائم ساده قضات باید از تأسیسات نوین حقوقی و مجازات‌های جایگزین حبس در راستای کاهش جمعیت کیفری استفاده کنند.
 
رئیس‌کل دادگستری بر حل مشکلات جاده ازنا شازند که متأسفانه به علت تأخیر در تکمیل و بهره‌برداری از آن تصادفات زیادی به وقوع پیوسته و خسارات جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته است، تأکید کرد و یادآور شد: در راستای حقوق عامه، بررسی، رسیدگی قضایی و پیگیری حقوقی این پروژه به‌عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی