تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

مجازات مرگ برای دو افغانی جنایتکار

News Image Lead

دو مرد افغان که در جنایتی هولناک یک مرد ایرانی را کشته و جسدش را در یکی از باغ‌های حاشیه تهران سوزانده بودند صبح دیروز با حکم قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شدند.

کد خبر: ۴۷۹۷
۰۹:۵۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ خرداد پارسال مرد 47ساله‌ای به نام یوسف ناپدید شد و کارآگاهان پلیس با بررسی تلفن همراه این مقتول دریافتند او با دو مرد افغان در قرچک ورامین ملاقات داشته است. این دو مرد افغان که 22ساله و27ساله بودند دستگیر شدند و در نخستین مرحله بازجویی به قتل مرد گمشده اعتراف کردند.
 
محاکمه متهمان روز گذشته در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور قاضی حسن محمدی آغاز شد و ابتدا یکی از آنان مدعی شد مرد مقتول همسرش را فریب داده بود به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفته است متهم دیگر هم درباره انگیزه قتل گفت: مقتول زمینی را به ما فروخته بود که بیشتر از ارزش ملک از ما پول گرفت برای همین او را به خانه‌مان در قرچک ورامین کشاندیم و خفه‌اش کردیم. ضمناً غلام -متهم 27ساله- درباره سوزاندن جسد مقتول گفت وقتی متوجه مرگ یوسف شدیم جسدش را به یکی از باغ‌های اطراف بردیم برای اینکه راز قتل پنهان بماند جسدش را در آتش سوزاندیم. قضات دادگاه صبح دیروز در پایان محاکمه هر دو متهم را به جرم مشارکت در قتل به قصاص محکوم کردند.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
5
جنایات افغانیا در ایران رو چرا انقدر کمرنگ نشون میدید؟ اگر یه افغانی تو ایران کشته بشه چقدر افغانیا مظلوم نمایی راه میندازن، یه کم ازشون یاد بگیرید. هنوز صدای گریه اون دختر ایرانی معصومی که افغانیا بهش تجاوز کردند و از این عمل شرم آورشون فیلمم گرفتن تو گوشم هست.
وقتی آمریکا قصد حمله به افغانستان داشت دولت ایران اجازه نداد آمریکاییها از ایران به افغانستان حمله کنن اما دولت پاکستان اجازه داد. نه فقط اجازه حمله ندادیم و برای افغانها ناراحت بودیم که آقای انتظامی هم از مردم خواست برای بچه های افغانستان مردم پول و کمکهای غیرنقدی جمع کنن. خود منم کمک کردم ولی افغانیا بی چشم و رو هستند و باز هم به دشمنیشون با ایرانیها ادامه دادن. افغانیا رو بندازید بیرون.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
این پیام خیلی نژادپرستانه است. نمی توان یک حکم کلی داد و همه افغانی ها را یک جور توصیف کرد. ما هم ظلمهای زیادی به افغانی ها کردیم و همه جا میزبان خوبی نبودیم. باید منصف باشیم.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی