تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

واکنش لاریجانی به تهدید‌های ترامپ: حالا نوبت پاسخ کوبنده ماست

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران سیلی محکمی به آمریکا زد، گفت: حالا نوبت پاسخ کوبنده است.

کد خبر: ۴۷۷۹۹
۱۰:۰۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش ازدستور جلسه علنی امروز ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران فداکارش در عراق و شهرهای بغداد و کاظمین، نجف و همچنین در خوزستان، مشهد مقدس، تهران، قم و امروز کرمان چیزی جز اقیانوس بیکران مردم مسلمان نبود که خشم خود را در مورد جنایت آمریکا اینگونه بروز دادند.

وی افزود: این هنگامه حضور مردمی در سایر استان‌های ایران نیز اعجاب گونه ظاهر شد و در سایر کشورها نظیر هند، پاکستان، نیجریه، لبنان، یمن، ترکیه و برخی از کشورهای اروپایی و حتی در خود آمریکا شاهد انزجار از رفتار سفاکانه آمریکا بودیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها چه پیام این خروش میلیونی را بفهمند یا خود را به خواب بزنند، تأثیری در واقعیت بیرونی نمی‌گذارد و تنها اگر صدای ملت‌های منطقه را بشنوند، خود را از هزینه‌های بیشتر رهانیده‌اند.

لاریجانی اظهار داشت: اجمالاً باید در یک عنوان کلی جلوه این حضور تکان دهنده مردمی را «نه به دخالت آمریکا در منطقه»، «نه به اقدامات تروریستی آنان»، «نه به چپاول منابع منطقه»، «نه به تحقیر ملت های مسلمان» و «نه به جنگ طلبی آمریکا» دانست.

وی یادآور شد: تأسف‌آور است که در زمانه فعلی با رئیس‌جمهوری در آمریکا مواجه هستیم که علاقه‌مند است واقعیات را درست درک نکند و با توهمات ملت خود را دچار مخاطره کند. یکبار اعلام کرد که باید از سال‌ها پیش حاج قاسم را حذف می‌کردیم که معنای این حرف، افتخار وی به شغل تروریستی‌اش است و یک بار هم اعلام کرد مردم ایران و عراق از اقدام آمریکا خوشحالی کردند که حالا باید گفت آقای ترامپ فهمیدید که چقدر بی‌ربط توئیت می‌کنید و فاصله بین واقعیت و تحلیل‌ها و توهماتی که پایه اقدامات شماست، چقدر زیاد است؟ و دیدید که چقدر فاصله زیاد است؟

لاریجانی گفت: اخیرا رئیس جمهور آمریکا حرف نسنجیده دیگری زده مبنی بر اینکه ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را بمباران می‌کند که وقتی از وی جویا شدند که چرا بخش فرهنگ را انتخاب کردید فضاحت بار پاسخ داد که بخش‌های فرهنگی که میراث تمدنی ایران محسوب می‌شود را در تیررس نظامیان خود قرار می‌دهد و هرچه وزیر خارجه بی خرد او تلاش کرد که سخنان بی معنای او را روتوش کند، موفق نشد و مجدداً ترامپ همان عبارات مبتذل را بیان کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی