تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نترسیدن از غیرخدا، نسخه نجات بخش ملت ایران است

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این‌که دکترین داعش به منظور حذف انقلاب و کمرنگ کردن آرمان‌های انقلابی در جهان بود، گفت: نترسیدن از غیرخدا نسخه نجات بخش ملت ایران است.

کد خبر: ۴۷۷۸۰
۰۹:۰۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - «سرهنگ رضا پورشمس» عصر روز دوشنبه شانزدهم دیماه در اجتماع بزرگ مردم دارالعباده یزد که به منظور بزرگداشت شهادت سپهبد«قاسم سلیمانی» و با حضور پرشور هیأت‌های عزاداری و مسئولان ارشد استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت شناخت توطئه دشمنان، اظهار کرد: تجزیه ایران به پنج کشور کوچک یکی از خطرناک ترین توطئه‌های استکبار جهانی است.

وی با بیان این‌که حذف ارزش‌های انقلابی یکی از دکترین استکبار جهانی علیه قدرت و مقاومت داخلی ایران است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون به دنبال حذف ارزش‌ها و کمرنگ کردن اهداف اسلام ناب محمدی است.

فرمانده سپاه الغدیر در ادامه با اشاره به نقش سردار قاسم سلیمانی در خنثی کردن توطئه‌های شوم استکبار جهانی، گفت: شهید سلیمانی فرمانده‌ای شجاع، سربازی ولایت مدار و سدی محکم در برابر استکبار جهانی بود.

پورشمس از قول شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: جامعه اصلاح نمی‌شود، مگر آنکه مسئولین و دست‌اندرکاران انسان‌هایی دلسوز، ولایتمدار و انقلابی باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: دستاوردهای جبهه مقاومت نتیجه فرماندهی و ایثارگری دلاورمردان پاک و مخلص است.

وی حذف انقلاب اسلامی را مهمترین هدف استکبار جهانی در دشمنی با ایران دانست و بیان کرد: جریان دکترین داعش هم به منظور حذف انقلاب و کمرنگ کردن آرمان‌های انقلابی در ایران و دیگر کشورهای مسلمان ایجاد شد.

فرمانده سپاه الغدیر تلاش برای برهم زدن امنیت عمومی جامعه اسلامی را از دیگر اهداف شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در قرآن کریم 879 مرتبه واژه‌های امنیت، امن و امان به کار برده شده که این نشان دهنده اهمیت این مقوله است.

پورشمس نترسیدن از غیرخدا را تعریف امنیت از قول قرآن دانست و بیان کرد: نترسیدن از غیرخدا نسخه نجات بخش ملت ایران است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اتحاد، انسجام و همدلی مردم ایران فارغ از جناح و نگاه سیاسی مهمترین دستاورد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی