تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
فرمانده سپاه فجر:

شهادت سردار سلیمانی زمینه‌ساز شکست استکبار جهانی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید دارد که شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، زمینه‌ساز شکست استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را فراهم خواهد کرد.

کد خبر: ۴۷۷۱۹
۱۵:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

شهادت سردار سلیمانی زمینه‌ساز شکست استکبار جهانی است

دیدارنیوز ـ سردار سید هاشم غیاثی، دوشنبه ۱۶ دیماه با گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: کار بزرگ و نقش تاثیرگذار شهید سپهبد سلیمانی در مبارزه با استکبار جهانی و بر هم زدن نقشه‌های پلید آنان برای کشور‌های منطقه هرگز از اذهان ملت‌های مسلمان و مظلوم پاک نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه راهپیمایی و تجمع باشکوه مردم شریف فارس در پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش روز سه شنبه در شیراز برگزار می‌شود، گفت: بدون شک مردم مومن و انقلابی فارس در این مراسم حضور گسترده‌ای خواهند داشت و پیام اصلی حضور مردم "حمایت از جبهه مقاومت اسلامی" و تاکید بر ادامه راه این شهید بزرگوار است.
 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی گرفته می‌شود، گفت: شهادت این مرد حماسه ساز زمینه پیروزی بزرگ بر استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را فراهم خواهد آورد و نام او برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی و در اذهان ملت‌های آزاده جهان ثبت شده است.
 
غیاثی افزود: همه اقشار ملت ایران و ملت‌های منطقه از جمله ملت عراق، دلدادۀ شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی هستند و در چند روز گذشته این دلدادگی خود را با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر این شهدا به اثبات رسانده‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی