تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
به منظور حضور دانشجویان در بزرگداشت سردار دل‌ها صورت گرفت:

لغو امتحانات دو دانشگاه سمنان و دانشگاه آزاد استان سمنان

امتحانات امروز دو دانشگاه سمنان و دانشگاه آزاد استان سمنان به روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه موکول شد.

کد خبر: ۴۷۷۱۰
۱۴:۱۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

لغو امتحانات دو دانشگاه سمنان و دانشگاه آزاد استان سمنان

دیدارنیوز ـ این دو دانشگاه که امتحانات امروز خود را به منظور فراهم کردن حضور دانشجویان و دانشگاهیان استان لغو کرده بودند، امتحانات روز دوشنبه را به روز‌های پایانی دی‌ماه موکول کردند.
 
به گزارش به نقل ازروابط عمومی دانشگاه سمنان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فراهم کردن امکان شرکت دانشجویان دانشگاه در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام روز برگزاری امتحانات دوشنبه ۱۶ دی‌ماه راه به روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۸ با همان ساعات موکول کرد.
 
همچنین امتحانات واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه نیز که تغییر کرده بود در روز ۲۹ دی برگزار می‌شود.
 
این دانشگاه اعلام کرد: پیرو بخشنامه سازمان مرکزی این دانشگاه و به منظور فراهم آمدن زمینه برای حضور عاشقان و دلباختگان سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر پاک آن سرباز فداکار وطن، تمامی امتحانات روز دوشنبه ۱۶ دی ماه لغو و به روز یکشنبه ۲۹ دی در همان ساعات برنامه ریزی شده موکول شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی