تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
امام جمعه موقت شهرکرد:

تربیت‌یافتگان سردار سلیمانی اجازه نخواهند داد که برنامه‌های گذشته تعطیل شود

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا، گفت: با این عمل قبیح، تنها کینه‌ای که آمریکا و یارانش از سردار سلیمانی داشتند عملی شد و آن‌ها به خیال خود از او انتقام گرفتند در حالی که نیرو‌هایی که تحت امر رهبر انقلاب و تربیت‌یافته سردار سلیمانی هستند هرگز اجازه نخواهند داد که برنامه‌های گذشته تعطیل شوند.

کد خبر: ۴۷۶۹۸
۱۳:۲۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

تربیت‌یافتگان سردار سلیمانی اجازه نخواهند داد که برنامه‌های گذشته تعطیل شود

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خصوص دلایل محبوبیت سردار سلیمانی به عنوان چهره ملی، بیان کرد: محبوبیت یک انسان در نزد بندگان خدا نشان دهنده این است که این محبت عنایتی از سمت خدای متعال به آن شخص است.
 
وی ادامه داد: صداقت و عمل پاک برخی از افراد به آن‌ها عزت می‌دهد، زیرا زمانی که نیت و عمل پاک باشد خداوند نیز به شخص عزت عنایت خواهد کرد، عزت و حرمت دست خداست و به هر که بخواهد می‌دهد، زمانی که خدا کسی را دوست داشته باشد محبت را در قلب بندگانش می‌اندازد.
 
امام جمعه موقت شهرکرد به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرماید: کسی که عزت دنیا را می‌خواهد نیاز به خودنمایی و ریاکاری برای افزایش محبت مردم به خود را ندارد زیراکه محبوبیت دست خداوند است و اگر او برای رضای خدا کار کند خداوند نیز دل‌های مردم را متوجه او می‌کند و محبتش را در دل‌های آن‌ها قرار خواهد داد.
 
وی افزود: سردار سلیمانی از دوران کودکی خالص، پاک و در زمان جوانی نیز انسان پاک و با صداقتی بود که در این سال‌های اخیر نیز توفیقات بزرگ و تاریخی نصیش شد و همچنین به خاطر اخلاق خوب و دور بودن از خودنمایی و بداخلاقی‌ها، خداوند او را نیز محبوب قلب‌ها کرد.
 
حجت‌الاسلام فاطمی در رابطه با اثرگذاری شهادت سردار در متحد شدن مردم علیه آمریکا، اظهار کرد: سردار سلیمانی خصوصیات جالبی داشت و یکی از این خصوصیت این بود که ایشان زیاد در خطوط سیاسی وارد نمی‌شد و خصیصه اصلی ایشان حمایت از اصل نظام جمهوری اسلامی و فداکاری با هرچه در توان دارد برای حفظ نظام جمهوری اسلام و راه امام (ره) و رهبر انقلاب بود.
 
مدرس حوزه علمیه شهرکرد افزود: سردار سلیمانی در موضع‌گیری‌های جناح‌ها وارد نمی‌شدند و طرفدار حق بودند و حق مهم را حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی می‌دانستند و، چون در جناح‌های سیاسی شرکت نمی‌کردند محبوب همه جناح‌ها و گروه‌ها بودند و همانگونه که مشاهده می‌شود همبستگی ملی در محوریت وجود ایشان در جامعه تشکیل شده است.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم این حرکت نسنجیده و همراه با تندخویی که از سوی آمریکا اتفاق افتاد و مصداق تروریست بین‌الملل بود به یک بیداری در سطح آمریکا و دنیا بیانجامد و این بیداری مانع یکسری از حرکت‌های ظالمانه شود و آگاهی مردم ایران و عراق نسبت به شهادت سردار سلیمانی و یارانش بیشتر شود.
 
حجت‌الاسلام فاطمی افزود: تصورات دولت آمریکا و دولت اشغالگر قدس این است که با شهید سردار سلیمانی بسیاری از برنامه‌های ایران تحت شعاع قرار می‌گیرد که باور ما غیر از این است و با عزم جزمی که رهبر معظم انقلاب دارند و با نیرو‌هایی که تربیت شده شهید سلیمانی هستند، این عزم راسخ‌تر شده است و بیش از پیش توطئه‌های آن‌ها خنثی خواهد شد.
 
 وی افزود: با این عمل قبیح، تنها کینه‌ای که آمریکا و یارانش از سردار سلیمانی داشتند عملی شد و آن‌ها به خیال خود از او انتقام گرفتند در حالی که نیرو‌هایی که تحت امر رهبر انقلاب و تربیت‌یافته سردار سلیمانی هستند هرگز اجازه نخواهند داد که برنامه‌های گذشته تعطیل شوند.
 
حجت‌الاسلام فاطمی گفت: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی می‌خواهد تصوراتی برای مردم ایجاد کند که با این شهادت مردم ترسیده‌اند، اما عکس این تصورات اجرایی شد و مردم ایران علیه آمریکا یکپارچه‌تر و متحدتر شده‌اند و در بین این مردم کسانی که جان خود رابر کف دست بگیرند و آماده جانفشانی باشند بسیارند، این شهادت سبب بیدارتر شدن مردم شد و رذالت و پستی آمریکای‌ها را بیشتر کرد لذا تصور ترس ایرانیان تصور غلطی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی