تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
احتمال قطع همکاری کالدرون با پرسپولیس؛

موج داخلی سازی به نیمکت پرسپولیس و تیم ملی می‌رسد؟

پس از انتصاب فرهاد مجیدی به سرمربی گری استقلال و همینطور حضور احد شیخ لاری و ساکت الهامی در نیمکت باشگاه تراکتور، انتظار داریم روند داخلی سازی در نیمکت تیم ملی و پرسپولیس نیز آغاز شود. جالب است که حتی خبر انتصاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن نیز امروز منتشر شد که البته پس از ساعتی مشخص شد دایی به پیشنهاد باشگاه اصفهانی پاسخ منفی داده است. شاید هم علی دایی خود را برای بازگشت به فوتبال ایران آماده می‌کند.

کد خبر: ۴۷۵۸۰
۱۸:۰۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: شاید ماجرا از برانکو شروع شد، از یک روز پرماجرای تابستانی، وقتی که سرمربی محبوب پرسپولیس که سه فصل پی در پی قهرمانی لیگ را برای سرخ‌ها به همراه آورده بود، پولش را از پرسپولیس طلب کرد، اما با جواب سربالای مدیران وقت باشگاه مواجه شد و در نهایت ایران را ترک کرد و رفت.
 
 
موج داخلی سازی به نیمکت پرسپولیس و تیم ملی می‌رسد؟

برانکو ایوانکوویچ که تا آن روز یکی از محبوب‌ترین مربیان ایران بود و حتی از سوی هواداران رقیب نیز با احترام یاد می‌شد، فوتبال ایران را ترک کرد در حالی که پس از او نام‌های بزرگ دیگری نیز پا به فوتبال ایران گذاشتند. سر و صدای ناشی از ورود مارک ویلموتس، آندره آ استراماچونی، مصطفی دنیزلی و گابریل کالدرون به فوتبال ایران آنقدر زیاد بود که حواس طرفداران فوتبال را از ماجرای برانکو و پرونده باز او پرت کرد.

دور جدید پرونده‌های مالی فوتبال ایران، اما دومینووار از برانکو به ویلموتس، استراماچونی و حالا کالدرون رسیده و به نظر می‌آید سرمربی آرژانتینی پرسپولیس را هم باید در آینده نزدیکی در صف شاکیان فوتبال ایران در فیفا قرار داد. امروز از جانب کالدرون خبر‌هایی رسید که نشان می‌دهد او هنوز از سوی باشگاه پولی دریافت نکرده و طبق مواردی که در قرارداد او ذکر شده امکان فسخ یک طرفه با پرسپولیس را دارد. حتی شنیده شده که او به باشگاه پرسپولیس تکلیف کرده که باید مطالبات بازیکنان را نیز بپردازد و بعد تمرینات تیم برای ادامه فصل آغاز شود!

به این ترتیب به نظر می‌آید که باشگاه پرسپولیس هم قید همکاری با کالدرون را بزند و از یکی دو روز آینده به فکر پیدا کردن یک مربی دیگر (احتمالا از نوع داخلی) برای ادامه فصل باشد چرا که به نظر می‌آید نه بودجه کافی برای پرداخت مالی به کالدرون و بازیکنان وجود دارد و نه اینکه مدیران باشگاه علاقه‌ای به برآورده کردن خواسته‌های کالدرون دارند.
 
 
موج داخلی سازی به نیمکت پرسپولیس و تیم ملی می‌رسد؟

به این ترتیب پس از انتصاب فرهاد مجیدی به سرمربی گری استقلال و همینطور حضور احد شیخ لاری و ساکت الهامی در نیمکت باشگاه تراکتور، انتظار داریم روند داخلی سازی در نیمکت تیم ملی و پرسپولیس نیز آغاز شود. جالب است که حتی خبر انتصاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن نیز امروز منتشر شد که البته پس از ساعتی مشخص شد دایی به پیشنهاد باشگاه اصفهانی پاسخ منفی داده است. شاید هم علی دایی خود را برای بازگشت به فوتبال ایران آماده می‌کند.

با این اوصاف می‌توان نیم فصل دوم فوتبال باشگاهی و ملی ایران را با چهره‌های متفاوتی تماشا کرد، مثلا بازی برگشت داربی با حضور فرهاد مجیدی و دایی یا افشین پیروانی و بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با یحیی گل محمدی یا عبدالله ویسی...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی